lørdag den 16. oktober 2010

Tre nemme konvolut julekort

fra mobil 014

Tre små nemme kort efter en tutorial på you tube : se den her

Jeg har brugt konvolutter med kort str 8,5 * 11,5 cm, men alle str kan bruges.

I den første har jeg brugt papir fra graphic 45 og i hjørnet har jeg punchet en blomst,

før jeg satte papir bagpå. Oven på den har jeg sat en punchet retro blomst

og så en lille perle.

Den med juletræerne er papiret fra imaginisceb …

jeg har klippet et  juletræ ud af papiret og sat i hjørnet.

Det nederste papir kan jeg ikke huske… og jeg ejer heller ikke nogen stempler

med glædelig eller god jul på endnu, men det gør jeg  nok snart :-)

 

 

Lissy

7 kommentarer:

  1. selv om du skriver det er enkle kort ser de hammer godt ud.Du må have en god weekend

    SvarSlet
  2. hold da op de er flotte, det må jeg prøve

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte. Selv om du kalder dem nemme, er de rigtig fine. Det må jeg prøve - med mit nye julepapir, jeg lige har købt idag.....
    Tak for linket.

    SvarSlet
  4. Jättesnygga kort! Ha det bra

    SvarSlet
  5. Sikke nogle flotte kort. Dejligt med nye måder at lave kort på. Tak for linket og inspirationen.

    SvarSlet
  6. waue, super flotte, dem vil jeg prøve at lave også. rigtigt godt at vi finder inspiration osse på YOU TUBE. de amerikanere har så mange skønne ideer. og tak for linket.

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine! - den how2 må jeg da vist lige kigge nærmere på inden der er deadline for julekortene, så kan det være jeg når det i år ;D
    1000 tak for inspiration og link :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy