onsdag den 6. april 2011

Et par kort mere

Her har jeg farvelagt med Distress Stain -antique linen-, stemplet med med et baggrunds stempel der er sprayet med vand i blandet liquid pearls. Herefter embosset blomsterne, heatgun har jeg ikke endnu, så det er smeltet over et fyrfadslys :-).  Mønsterpapiret er Lost and Found fra MME

Blomsterne er først embosset og derefter farvet med Distress Stain- weathered wood-, de yderste blade er farvelagt med en grøn memento marker. Så har jeg klippet dem ud og sat på med 3d puder.


 Her har jeg brugt det nye papir fra Hero Artz, og lavet borten med et baggrunds stempel. Det fine bånd er fra Pia

Sommerfuglen har jeg stemplet, derefter distresset med distress ink's -tattered rose og vintage photo- efter en video jeg har set her. Tilsidst har jeg kommet clear marker på og sat et stykke twine som følehorn.
Det var alt for idag.  Og tak for alle jeres søde kommentarer, som jeg læser med glæde.


Lissy

15 kommentarer:

  1. det er nogle rigtig flotte kort, som jeg vist skal studere lidt nærmere

    SvarSlet
  2. Wow hvor er de bare smukke.....
    Fantastiske detaljer.. Er helt vild med din
    meget smukke sommerfugl!!!

    SvarSlet
  3. Meget smukke kort og dejlige beskrivelser, og så elsker jeg jo den sommerfugl !
    Hav en dejlig dag
    Hjørdis :-)

    SvarSlet
  4. Nydelige kort! :)
    Duse, matchende farger - lekkert!

    Tusen takk for fine ord hos meg.
    Ha en riktig fin onsdag!

    SvarSlet
  5. wauuuw super flotte kort, det med sommerfuglen er så lækkert

    SvarSlet
  6. Det er altid sådan en fornøjelse at se, hvad du har fundet på. Og jeg er ikke skuffet.
    Sikke nogle fine kort, og alle dine teknikker.
    De stempler er bare så fine.
    Og lækkert papir...Men du er bare god til at sætte det hele sammen, så alt matcher.

    SvarSlet
  7. Super skønne kort, dejligt med inspiration til nye teknikker ; )
    Lækre stempler og det papir fra Hero arts ser spændene ud .
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  8. Det var to kjempeflotte kort i noen herlige farger <3
    Ha en flotte dag
    Klem
    Maria

    SvarSlet
  9. Wow... super flotte kort. Farvekombination og opsætning er helt i top :o)

    SvarSlet
  10. wawwww hvor er de smukke alle de kort du har lavet Lissy, så produktiv du har været

    knussss

    SvarSlet
  11. Hvor er de to kort dog flotte og meget elegante. Begge med meget smukke farver. Flot stykke arbejde.

    God weekend.

    SvarSlet
  12. Hvor er de bare fine og elegante! Du er supergod til det med stempler! Lækker sommerfugl! :o) Rigtig god weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy