søndag den 7. august 2011

De tre søjler

ud af 19, der står tilbage ved Castor- og Pollux-templet I Forum Romanum
er mit udgangspunkt til skitse nr. 8 på online kurset " Sommer skitser "

Skitsen, som jeg har drejet en halv omgang, gik ud på at man skulle bruge et kæmpe stort billede. Jeg valgte at printe den den ud i sepia på et stykke almindeligt hvidt karton. Papiret er fra en mini deck, Matilda, fra Kreative Fornemmelser. Den lilla blomst er fra Prima... de to gule er embosset og distresset med gult, og den lille hvide har jeg hæklet. Titlen er lavet på bigshotten og sat på gult distresset karton. Båndet er købt med knapperne på.

Ha' en dejlig søndag, hvor det ser ud til  blive scrapvejr :-)
Tusinde tak for alle jeres søde kommentarer... dem sætter jeg stor pris på.

21 kommentarer:

  1. det ser såååå flot ud med strimler af papir til det billede, smukt dekoreret og lækre farver
    Du må have en god søndag

    SvarSlet
  2. Det var da et fantastisk flot billede du har brugt! Og så er jeg jo vild med dine LO! Der er altid så lækre detaljer og dejlige farver! Mums!

    SvarSlet
  3. Jeg har jo kommenteret det et andet sted, men du får også lige et WAUW her ; )

    SvarSlet
  4. supper flot LO, hilsen Rosa

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot! :)..farver, opsætning og billede går op i en højere enhed, og jeg kan så godt li' dit sepia billede - det passer så fint til motivet! :)

    SvarSlet
  6. Åååhh!Aldeles nydelig!Lekkert!
    Klem,Janne

    SvarSlet
  7. Utroligt som du har fået billed, pynt og baggrunds farver til at passe godt sammen, superflot v.h. morkaren.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt lavet og sikke et virkelig flot billede! :) Ses vi på onsdag?

    SvarSlet
  9. Kjempstilig og flott LO!! Nydelige detaljer du har pyntet med, likte spesielt godt blonden med knapper på, stilig!!

    Klem Mette

    SvarSlet
  10. Wauw det er blevet rigtig flot. Du har virkelig fået brugt det stor billede og skitsen godt.

    SvarSlet
  11. Stilig bilde du har laget LO av. Nydelige farger og så lekkert pyntet.

    Ha en fin dag!

    Klem, Trine :)

    SvarSlet
  12. Nu glæder jeg mig endnu mere til min første Rom-tur i september ;-). Flot LO, dejlig inspiration...

    SvarSlet
  13. WOW, hvor er det smukt. Jeg er vild med billedet af søjlerne og den måde du har pyntet Loét på. det passer perfekt sammen. Lækker hæklet blomst.

    SvarSlet
  14. Helt enig med de andre i deres "WAUW". Hvor er det bare et lækkert layout.

    SvarSlet
  15. hvor er det smukt og meget elegant. Skønt mix af farver

    SvarSlet
  16. Sikke et super lækkert layout!!! Måske skulle jeg kigge lidt på mine billeder fra Italien fra sidste år, jeg blev da helt inspireret her! :)

    SvarSlet
  17. Det er bare supersmukt. Flot med det store foto i sepia.
    Og så understreger alle de strimler fornemmelsen af højde på søjlerne.
    Flot cluster af dine blomster.

    SvarSlet
  18. Kære Lissy.
    Hvor ser det bare drøngodt ud i sephia... Og skønt at se, at du har brugt et stort billede på siden.. Men det er jo også min favorit :o)
    Skønne detaljer, som understreger tiden i billedet..!
    god weekend!
    Knus
    Engel...

    SvarSlet
  19. Hvor er det flot, der er en helt fantastisk stemning over det her LO :-D Det giver bare noget helt specielt når billeder er kørt ud i Sephia.
    Fint blomster-cluster.
    Fortsat god søndag til dig :-D

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy