mandag den 7. november 2011

Julekort kursus hos CP... kort nr 1


Så er jule- online kursus hos Creative Publising gået i gang og 
her mit bud på lektion 1

Alle stempler jeg har brugt er fra samme stempelsæt, men kan desværre
ikke huske, hvor det er fra... købte det i Viborg til messen

Glæder mig til næste lektion som kommer i morgen!!!

-----------------------------------------------------------------------------

Jeg har deltaget i en give away hos Inge Willsen Design
og jeg har vundet  :-) en

                           My Memories Suite Digital Scrapbooking Software

så nu skal jeg  lege med digital scrapbooking engang :-)



16 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort - og sød ide med snedryssende halvperler, som også passer med prikkerne på båndet ! Ha' en fortsat god dag og tak for kigget !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  2. Skønt kort : ) sødt med de små granknogler og perlerne passer super til : )

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt og vinteragtig med sne perler og hvidklædte træer. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Så flott julekort - nydelige, varme farger og lekkert med perlesnø over de hvite trærne! Ha en fin dag! Klem Kjersti

    SvarSlet
  5. Sikken et skønt og elegant bud på kortet

    SvarSlet
  6. Så utrolig lekkert!! Nyydelig med de skinnende hvite trærne og perlene.

    Ha ei fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlet
  7. Snötyngda granar vilket härligt julkort.
    Ha det gott...

    SvarSlet
  8. Flot julekort ... jeg har jo set det på CP også :)

    Tillykke med gevinsten ... det blir da spændende med digi-scrap også .. :)

    SvarSlet
  9. Sikke et lækkert julekort du fik ud af udfordringen.

    SvarSlet
  10. Hvor er den flot Lissy..det er jo det hele du laver, rigtig,rigtig flot :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  11. hvor er den flot.tillykke med gevensten

    SvarSlet
  12. det ser så flot ud wooow

    SvarSlet
  13. Nydelig kort!
    Gratulerer med gevinsten:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  14. Hvor er det et smukt kort

    Hilsen Jette

    SvarSlet
  15. Dette var riktig flott Lissy. Du har jammen laget mye flott siden sist jeg har hatt tid til å kikke her inne. Trærne, kantpunjen og båndet er bare lekkert. Klem

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy