tirsdag den 6. august 2013

Hvis dagen er grå....


må du selv give den farve, lyder teksten på en af Gitte's stempler, og det har jeg så gjort på dette kort. Jeg har brugt blomster fra et stempelsæt fra HA og farverne Shadow ink, soft apricot og butterbar. Oven på blomsterne har jeg stemplet Newspaper background med shadow ink, wet cement. Før jeg standsede teksten ud på bigshotten, tegnede jeg med en sort tuds på den indvendige side af spellbinders.... synes det gav en god effekt :-)

Ha en dejlig aften!!!


16 kommentarer:

  1. Rigtig smukt kort. Dejlige farver.
    God aften til dig også. :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort og godt stempel. Købte det faktisk selv lige her i lørdags he he.

    SvarSlet
  3. Super smuk kort i friske farver, - god tekst
    God tirsdag aften

    SvarSlet
  4. Det ser super godt ud og så skønne farver ;O)

    SvarSlet
  5. Dejligt kort. Lækkert tekst stempel

    SvarSlet
  6. Super flot kort og dejlig tekststempel. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super lækkert kort.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort, og i nogle fantastiske farver

    SvarSlet
  9. Som altid fra din side, et rigtig flot kort. God idé med den sorte tusch kant.

    SvarSlet
  10. Smukt kort som altid.
    Det ser rigtig godt ud med rammen rundt om teksten - God ide!
    God onsdag.
    Knus

    SvarSlet
  11. Det er super godt med den baggrund - og med den sorte ramme omkring teksten!

    SvarSlet
  12. Det er bare så flot - selv om det er gult. Sjovt nok, så bliver jeg mere og mere glad for den farve. Men KUN på kort....hihi
    Smart måde at få lavet en fin streg på den udskæring. Den ide vil jeg lige huske.

    SvarSlet
  13. Så helig et kort! nydelige sommerfarger og en smuk tekst! :) Håper du har en fin sommer! Klem

    SvarSlet
  14. Rigtig flot kort i dejlige farver.

    SvarSlet
  15. dejligt farverigt kort og så rigtig en tekst, smukt
    knus Pia

    SvarSlet
  16. Nydelig Lissy. Liker detaljene med de lekre blomstene og bakgrunnen. Ha en flott kveld, Klem Bettina

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy