tirsdag den 22. april 2014

Bryllupskort lavet på Silhouetten


 Der er ikke så meget at sige om dette kort... alt er bare skåret på Sille efter en fil, som du finder ved at gå til Silhouette Plus og blive medlem, se her. ... et sort og et hvidt ark karton er det der skal til.


Selv kortet inden i er med i filen.... jeg har så bare pyntet det med hjerter og tekst

Håber I alle har haft en god påske... her har der stadig været meget at se til. Jeg får stadig lidt kiropraktor behandling, men har det fint nu. Så blev min svigermor syg og døde desværre her før påske, så det har også taget alt vores tid 
Men vi tog alligevel til Hamborg i påsken som planlagt... dejligt at komme lidt væk fra det hele og vi havde en rigtig god ferie på Radisson Blu Hotel, ren luksus på 23 etage :-)) og masser af dejlige 14 km lange gåture hver dag .
Og så skal vores første barnebarn konfirmeres om 14 dage... så der skal jo også lige bruges tid på det ;-))


Ha en god dag og nu skal jeg nok se at få tid til blogrundfart igen:-))) 


14 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot bryllupskort.
    Så fint med det embossede.
    God ny uge til dig.
    Knus

    SvarSlet
  2. Super flot kort Lissy. Og velkommen i klubben med børnebørn der skal konfirmeres, jeg har endda 2 her i år. En på søndag og en igen om 2 uger, så der er også tryk på her, man kan jo ikke gøre forskel, bare fordi der er 2 i år, når man har lagt lijen ved tidligere, så jeg siger bare, pas på, for det griber nemt om sig ha ha ha
    Há en god dag og nyd det.

    SvarSlet
  3. Super flot kort. Dejligt i havde en god ferie.

    SvarSlet
  4. Det er da både romantisk og flot, mit yngste barnebarn skal også konfirmeres i maj, så har vi ingen små børn mere suk. Knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lige så smukt som altid Lissy og tak for linket;)
    Hold da op en omgang i har været igennem.....dejligt at høre at det går bedre med dig,pyha en forskrækkelse det må have været.....
    Jeg kondolerer med din svigermor, det er jo altid hårdt at gå igennem.... men jeg syns det er godt at i kunne få lidt ferie sammen.

    Kæmpe knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Som altid et dejligt kort fra dig!
    Herligt med sådan en Silhouette maskine, der kan lave kort efter "smart-i-en-fart" princippet ;o).
    Kondolerer mht din svigermor. Altid trist at miste.
    Dejligt at høre dog, at det går fremad med dig. Jeg er sikker på, at turen til Hamborg har været godt for både krop og sjæl. Det er så vigtigt at få ladet sine batterier op.
    Ønsker dig en skøn onsdag.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt Lissy, kan godt se at "Sille" er meget nyttig ;)
    Hav en dejlig dag :)

    SvarSlet
  8. Et fantastisk flott bryllupskort! Veldig dekorativt og vakkert!
    Så leit å høre at du har mistet din svigermor! Godt at dere kunne reise til Hamborg likevel, det hadde dere nok veldig godt av! Lykke til med forberedelser til konfirmasjonen :)
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Skønt kort : ) og Sillen er fantastisk. Lyder godt med jeres ferie til Tyskland, godt i kom afsted det har man brug for. Dejligt at du har fået det bedre.
    Jeg kondulerer med din svigermor Lizzy, det er svært.
    Håber du får en god uge og weekend
    Mange tanker

    SvarSlet
  10. Mega flot bryllups kort, - jeg bruger ikke min Sille så meget, men når jeg går på efterløn - skal jeg til at lære den bedre at kende.
    God solrig weekend til dig :-)

    SvarSlet
  11. Jeg skal da love for at du bliver budt lidt af hvert for tiden. Jeg må kondolere med din svigermor, men det er også rart at høre, at du både har det bedre og kommer på sådan en luksusferie.
    Man kan godt trænge til at komme lidt væk fra det hele og vende tilbage med nye kræfter.

    Super flot bryllupskort du viser her i dag. Det er rigtig flot og romantisk - og meget prinsesseagtigt med den fine kjole.

    God dag - og pas på dig.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy