søndag den 27. juli 2014

Et stempel... to kort


 I dag har jeg været en lille smule kreativ ;-))  havde ikke lyst at komme ud i solen og varmen.


Jeg har brugt det samme stempel og de samme farver til begge kort, men på forskellig vis... her har jeg kommet distress ink direkte på stemplet, Large Flower Pattern cg380, sprayet med lidt vand, før jeg stemplede.



Her kom jeg distress ink på min silikone bagepapir, sprayet lidt vand derpå og duppede så watercolor karton ned i, tørrede og duppede igen. Derefter stemplede jeg med det samme stempel som før.

Ønsker jer en fortsat god sommer!!!!


14 kommentarer:

  1. Skønne kort. Det er jo skønt at man kan få 2 så forskellige kort med præcis de samme materialer og farver :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de mega flotte begge kort. Og hvor er det sjovt hvor forskellige resultater der kan blive med de samme ting.
    God søndag til dig.
    Jeg vil lige snuse lidt tilbage på din blog - det er alt for længe siden jeg har været på blog rundtur.
    Knus

    SvarSlet
  3. love the colors you chose - both really pretty - especially love the first one!

    SvarSlet
  4. To flotte kort i herlige farger! :)
    Klem

    SvarSlet
  5. To rigtig flotte kort!
    God aften.

    SvarSlet
  6. Hvor er dine kort smukke, Lissy, det er sådanne kort jeg slet ikke kan finde ud af at lave!
    klem Dorte

    SvarSlet
  7. Så nydelige begge kortene :)
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  8. 2 skønne kort igen igen, og dejlige farver.

    SvarSlet
  9. Nydelige kort!
    Lekre farger og flott design:)
    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  10. Kjempeflotte kort i stilige farger!
    Tenk at man kan bli lei av varmen, det er vi hvertfall ikke vant med her i Norge. Selv om jeg elsker varmen kan det bli litt vel mye i lengden... Dvs jeg kan godt ha det varmt hele tiden, men da orker jeg ikke gjøre noe som helst og det er jo litt dumt :P
    klem Unni

    SvarSlet
  11. Smukke kort i nogle lækre farver

    SvarSlet
  12. To smukke kort og den sidste fremgangsmåde lød spændende - noget jeg ikke selv har prøvet.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy