lørdag den 9. maj 2015

Ekstra dimension med tuds på negativ stempel



Jeg så ( igen igen ;-) ) en ny teknik på You Tube.... hvordan man giver sine baggrunde, stemplet med negativ stempel, en ekstra dimension
Du påfører først distress ink på dit stempel, og så tager du en en Memento Markers ( eller lignende) og farvelægger tyndt rundt ved alle fordybninger på stemplet ... på videoen ser du hele fremgangs måden


 her et close up, hvor du kan se at jeg har brugt en mørkere farve


Det er første gang jeg prøver det, men tror godt at den mørke 
markering kunne farvelægges lidt bredere... 
det prøver jeg næste gang :-))


Ønsker jer en rigtig god weekend alle sammen


10 kommentarer:

  1. wonderful tags Lizzie - i think the proportion of the colored part to the white is just fine!!

    SvarSlet
  2. lækkre kort, ser skønne ud

    SvarSlet
  3. Du er rigtig god til at få prøvet nye ting af - dejligt at se.
    Og flot resultat, synes jeg.
    Dejlig søndag til dig.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  4. De er flotte, spændende ny teknik, tak for linket :)

    SvarSlet
  5. Tænk hvad en "lille" streg kan betyde for et helt andet indtryk på kortet

    SvarSlet
  6. Det var en stilig teknikk! Du er så flink til å prøve ut mange spennende teknikker. Jeg tenker stadig at det må jeg prøve og det der må jeg hvertfall prøve, men så blir det bare med tanken...
    God helg!
    klem Unni

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy