fredag den 20. november 2015

Merci kort



Jeg blogger idag idag på Hobbyboden med dette kort til merci chokolade
Har brugt det lækre papir fra en paper pad fra Maja design
Juletræet er embosset med guld på vellum, og derefter har jeg præget fra bagsiden for at få dybde på det.


Her er plads til 4 stk merci chokolade .... på Hobbyboden  finder du både en skærefil og en Pdf fil, så du selv kan prøve at lave den....  god ide som en værtinde gave :-))

Har prøvet at blogge fra min iPad , men det er nu nemmere på en PC


Ha en god aften








3 kommentarer:

  1. yummie super lækkert kort her, det kan du sende til mig hi hi hi

    SvarSlet
  2. Så vakkert julekort! Stilig juletre!
    klem Unni

    SvarSlet
  3. Skønt kort , og mums sikke et indhold. Jeg blogger også kun fra min Mac, synes det er for bøvlet på iPaden : ) men det kan lader sig gøre : ))

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy