tirsdag den 17. januar 2017

Bærbar pc i karton som sangskjuler



Lavede en udgave af denne sangskjuler til mit barnebarn sidste år, men har lavet den lidt om i år, så den er nemmere at samle.....  der ligger  en samlevejledning oppe under tutorials her på min blog
Har brugt kraftigt karton, 270 gr, så den bliver mere stabil


Her set fra siden, så du kan se hvordan sangene placeres.... det er et A4 der er foldet på midten. Teksten og skærmen kan du jo printe som du vil.... dette er bare et tilfældigt navn, jeg har valgt.



Dette er denne jeg lavede til vores barnebarn sidste år.


Får du lyst at lave den, og har du  spørgsmål til den.... så spørg bare :-)

Filen ligger oppe under downloads og vejledning under tutorials




10 kommentarer:

  1. very cool idea - wonderful gift!

    SvarSlet
  2. very cool idea - wonderful gift!

    SvarSlet
  3. Fantastisk kreation. Super flot.
    Du er vildt dygtig med Sillen.

    SvarSlet
  4. Flot og en rigtig god idé :D
    God weekend til dig og dine....knus :D

    SvarSlet
  5. Hvordan har du lavet bunden af computeren... er det også bare pap og hvad er målene evt på det hvis du kan huske det 😊😊😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også lavet af karton...og er lige lidt større end et foldet A4 ....prøv at se oppe under tutorials

      Slet
  6. Lige sådan en model jeg har savnet til min søns konfirmation her til maj.
    Jeg kan ikke finde filen med vejledning. Er det også en model til at klippe efter og et tastatur til at printe ud?
    På forhånd tak. Vh Lone

    SvarSlet
  7. Lige sådan en model jeg har savnet til min søns konfirmation her til maj.
    Jeg kan ikke finde filen med vejledning. Er det også en model til at klippe efter og et tastatur til at printe ud?
    På forhånd tak. Vh Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du er på facebook, så ligger filen til fri afbenyttelse der i min gruppe
      https://www.facebook.com/groups/1806440196045960/?ref=group_header... skal nok godkende dig, når du har anmodet om medlemsskab
      og vejledning findes her på siden oppe under tutorial

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy