onsdag den 28. juni 2017

Så blev min pude færdig :-)



Når jeg skal være kreativ og ikke laver kort og leger med Sille programmet har jeg taget en gammel hobby op igen, nemlig at brodere....det gjorde jeg meget i mine yngre dage. Det er nu så hyggeligt at sidde med foran fjernsynet, så kan man jo bare nøjes med at lytte ;-)
Jeg er allerede i gang med med en pude mere, men i helt andre farver, da både min datter og svigerdatter også ønsker sig en

Jeg broderer med uldgarn på hørlærred

God aften til jer alle !!!

5 kommentarer:

  1. waue SUPER flot stykke arbejde, det må havde taget lang tid. flot flot..

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint, og sikke et arbejde.

    SvarSlet
  3. no wonder your daughter and DIL want the pillow - it is gorgeous!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin. Min mormor broderede også sådan nogle puder for mange år siden,
    nu er de blevet moderne igen
    Lene

    SvarSlet
  5. Wau et stort arbejde og flot resultat😊

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy