fredag den 22. september 2017

Et kort mere med Gelatos farver


Lige hjemkommet fra en dejlig ferie i Girona og Barcelona, viser jeg lige dette kort, som blev vist på Hobbyboden medens jeg var væk.

Igen et DT kort lavet til emne ugen på Hobbyboden, der hedder " Ideer fra glemmebogen "...valgte igen at bruge mine Gelatos farver

Først har jeg embosset på et stykke hvid karton, Bazzill Coconut swirl,  med hvid embossing powder…. kom så tre farver Gelatos på lidt efter lidt, hvor jeg ind imellem gned farven ud med fingrene

Har brugt en teknik, som du kan se her

Hyggeligt at få brugt farverne igen :-)

5 kommentarer:

  1. super flot gelatos kort og velkommen hjem til dejligt efterår i danmark ;O))

    SvarSlet
  2. Super flot og lækkert :D
    Velkommen hjem...og...god weekend til jer :D
    Knus

    SvarSlet
  3. beautiful background with those colors - lovely card, Lissy!

    SvarSlet
  4. Dejligt gensyn med en model der jo stadig er flot. Efterhånden "skifter moden" så meget indenfor vores hobby, at man knap kan følge med. (Synes der er så meget med små dyr for tiden) Men visse ting bliver nu ved at være flotte.
    Velkommen hjem nu er det heldigvis fint vejr.....

    SvarSlet
  5. Waw så smukt lavet, tak for fødselsdags hilsen til min datter

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy