tirsdag den 17. oktober 2017

Så blev det lige en



...æske til et par mini marmelade jeg fik designet idag.... Marmeladerne er købt i Normal
Jeg har skåret det hele på Cameo'en, bortset fra hullerne i toppen, da jeg måske næste gang kun vil have to huller...så de er lavet med en hultang

Teksten er skrevet med sketch pen i den inderste del af den ene ramme...det er med at udnytte papiret ;-)

Filen lægger jeg op under downloads her...og i FB gruppen I love Silhouettte

Og vil du gerne have en PDF fil, laver jeg også gerne en sådan til dig

God aften



12 kommentarer:

  1. Den er sååå flot....jeg må altså ind til byen efterhånden, for ellers bliver det hele vist udsolgt når jeg kommer derind :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Takkkk...ellers sig til og jeg henter nogle til dig :-)

      Slet
  2. Den er rigtig fin - jeg laver meget kryddersalt og det ville da også være oplagt med sådan en æske til dem

    SvarSlet
  3. gorgeous gift box for the jams!! love the cardstock you used!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Igen en lækker æske fra dit design. Og din cameo.
    Så fin en lille værtindegave.

    SvarSlet
  6. Hvor er det en sød æske, og super fin til en værtindegave.

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså sød og flot - sikke en god ide. Tak for filen :D

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy