mandag den 13. november 2017

Værtinde gave til en sød veninde



Skal ud og have kaffe hos en veninde... jeg lavede disse ting på min Cameo i stedet for en blomst :-)
Teksten på julekuglen er skåret i den flotte folie fra The Letter Shop, Holografi...den giver en changerende look, som jeg synes er flot


Den lille æske indeholder et lille glas Nutella, som lige kan bruges på to stykker franskbrød eller bolle
Den søde tekst har jeg skrevet med sketchpen, også på Cameo

I denne æske kan der være en lille after eight med 24 stykker....også en god ide som en mandelgave  juleaften :-)

De skønne papirer er I Wish fra Maja Design...købt hos Hobbyboden

12 kommentarer:

  1. Sådan en værtindegave er nok ikke nogen der kan stå for - super fin

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint...og mums...jeg vil også være værtinde ;-)

    SvarSlet
  3. such a wonderful gift box, Lissy - lucky friend to receive that beautiful ornament!

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom til at fjerne Camillas søde kommentar ved en fejl...håber hun skriver igen 😊😊

      Slet
    2. Selvfølgelig vil jeg gerne skrive den igen :) Jeg har tit tænkt at SVAR og SLET står virkelig tæt på hinanden :( Du må undskylde at jeg har været lidt længe om det - de sidste dage har været lidt travle :)
      Tror nok jeg skrev: "Sikke et super flot gavesæt :D og en rigtig sød og god ide :) " Det syntes jeg i hvert fald det er ;)
      Og tak for din hilsen på min blog :)

      Slet
    3. Takker
      Lige meget hvad du skrev...bare sødt af dig du vil skrive igen:-)
      Ja, velbekomme

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy