fredag den 9. februar 2018

Sweet box og en TAK til



...alle jer, som har nomineret mig til  Årets Skandinaviske Scrapper 2017.... det kom som en stor ( og dejlig ) overraskelse for mig. Og så endda at jeg er en semifinalist fra Danmark, er jeg så stolt over. TAKK

Til morgenkaffen idag, faldt jeg over denne søde boks på You Tube...og måtte jo straks lave den til en skærefil :-)... har lavet den en anelse større så der kunne være t stykke Ferrero Rocher i


Her set lidt fra siden, så du kan se den er skrå nedefra også...det søde papir er igen fra Maja Design

Skærefilen kan du finde i mit album i FB gruppen " I love Silhouette for os i Skandinavien "...kan desværre ikke gemme her på bloggen lige for tiden

Der ligger en målfast PDF fil oppe under fanen Mine pdf


God weekend til jer alle !!!

12 kommentarer:

  1. Den er super fin og sød. På billedet ser den væsentlig større ud, end at det "kun" er til en chokolade :D
    God weekend til jer. Knus :D

    SvarSlet
  2. Hov...glemte helt at sige tillykke med nomineringen som årets scrapper..det er sejt :D

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot Lissy, og fantastisk at du altid er så sød til at dele dine fede modeller, og du får den jo nok også som pdf engang, mon ikke, og så er jeg der som en mis.
    Og stort og mega velfortjent tillykke med nomineringen til årets scrapper. Håber bestemt at du vinder og stemmer på dig.
    Rigtig god week-end

    SvarSlet
  4. tillykke med nomineringen, det er stort ;O)) Håber at du vinder.
    - du laver super ting som denne boks her i indlæget og er opmærksom hos andre,
    tak for det.

    SvarSlet
  5. how wonderful you were nominated for the Scandinavian award and that you're a semi-finalist for Denmark - fantastic honor! and as usual your little candy box is so cute!

    SvarSlet
  6. Super sød box. Det er da fuldt fortjent at du er blandt de nominerede til årets scrapper.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy