onsdag den 12. september 2018

Toffifee i juleindpakning



Nu har jeg været i gang igen med min store passion,nemlig at designe æsker.... denne gang blev det til en Toffifee



De to ovale udskæringer der bliver i overskud, når æsken er skåret ud, har jeg brugt som pynt inden i


Inden i indpakningen, har jeg lavet en æske til at komme chokoladen ned i ....  æsken bliver sat i lige under stemplet med " Må ikke åbnes før juleaften "
Begge stempler er fra Hobbyboden


Blomsten er en Marianne die og standset ud i Glimmer karton... og skjuler lukningen


I mønsterpapiret er der skåret en lille rille ... her kommer du spidsen af  ombuk ned


Jeg har skjult lukningen ved at sætte blomst og cirkel over flappen,  som sættes ned i rillen




Ha en rigtig dejlig dag

2 kommentarer:

  1. such a pretty box, Lissy - and toffee is my absolute favorite sweet!!

    SvarSlet
  2. Super flot og lækker æske til Toffifee, Lissy!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy