onsdag den 10. oktober 2018

Taske i æske...juleudgave med chokolade



Jeg kan godt li at bruge denne model til gaver...denne gang har jeg pyntet den til jul ;-)... den lille taske er denne gang en fil fra Storen, Purse Gift Bag, nr 86625  som jeg så lige har lavet lidt mønsterpapir til...det er der ikke på den, når du køber den
Det søde julestempel er fra Hobbybodens nye stempel sæt...ses her
Julestjernen er en  Marianne die, som jeg har brugt det sidste par år...synes den er så sød og anvendelig. Papiret er Stille nat fra Papirdesign

Og som altid er alt skåret på min Cameo ;-)

Ha en dejlig dag derude !!!!

2 kommentarer:

  1. this is so gorgeous in the beautiful paper! love it!!

    SvarSlet
  2. Hvor er det sæt flot...og skønt at du her har brugt en taske fra en silhouette fil :D
    God weekend til jer...knus :D

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy