mandag den 21. januar 2013

Nye legesager

Jeg har leget med min gevinst fra Hero Arts... den var lidt længe undervejs grundet julen. Her har jeg stemplet baggrunden med -flowers and dots-, blomsten, som er fra sættet -sweet threads collection-, er stemplet på cremefarvet karton og klippet ud. Papiret er fra Basic Grey's paper pad, -seranade- ...en af de to lækre bøger jeg fik.


Min skønne gevinst, som man jo selv får lov at vælge ud :-))

Nu vil vi ud på vores daglige gåtur på ca 5 km... men det er godt nok koldt idag, på trods af at solen skinner fra en skyfri himmel.  Ønsker alle en rigtig dejlig dag.

26 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot kort du har lavet - med næsten ene nye ting. Fine farver og så er du så god til at sy pænt !
    Det er da en gevinst der vil noget ! Hold da op for fine - og mange ting. Og sjovt nok, så er det så dejligt at få ting foræret på den måde.

    Håber det blev en fin gåtur i den kulde. Så du har nok røde kinder nu...hihi. Det er en bidende kold blæst, kunne jeg mærke i morges. Puha...

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot kort og lækker præmie.
    God gåtur.

    SvarSlet
  3. Nydelig kort i vakkre farger knus Marion

    SvarSlet
  4. et smukt kort og rigtig god fornøjelse med dine nye legesager

    SvarSlet
  5. Super smuk kort du har lavet, flot farve sammensætning
    Tillykke med gevinsten

    SvarSlet
  6. Smukt kort og lækre lækre sager du har fået.

    SvarSlet
  7. Nydelig kort!
    Og lekker gevinst:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  8. Smukt kort, sjovt nok jeg kan kende dine kort ud fra alle de andre, du har din helt egen flotte stil. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Nej da for en skøn præmie du har fået - og jo extra dejligt når man selv må vælge ;)
    Jeg siger som morkaren, at du har en helt særlig stil - som jo så bliver til nogen rigtig smukke kort :)

    SvarSlet
  10. Sikke en masse lækre ting du har fået... det må krible i fingrene for at komme igang ;)

    SvarSlet
  11. Hold da op en lækker gevinst! Og Tillykke med den. Det gør jo ikke noget det lader vente på sig når bare det der kommer er så godt *G*
    God gåtur i kulden - jeg har lige været afsted.
    God ny uge.
    Knus.

    SvarSlet
  12. Dejlig gevinst du har fået - så gør det nu ikke noget, at man skal vente lidt længe på den...
    Dit kort er også så smukt - sådan en enkelt syning gi'r lige lidt ekstra, synes jeg.

    SvarSlet
  13. Super gevinst du vant, og kortet var nydelig. Lekkert med den store blomsten. Jeg har halsonde for andre gang på kort tid, så det har stått litt stille her etter julen. Kjøpte litt nytt stæsj i helgen, så nå er jeg straks i gang.

    Ha en fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlet
  14. Lækker lækker præme og smukt kort!!

    SvarSlet
  15. Ooooiiii ... sikken skøn gevinst!! og så fint et kort, du har lavet!! Dejlige farver!!

    Knus :)

    SvarSlet
  16. Wow, lækker gevinst. Tillykke med den. Det er altid dejligt at få lidt ny og det giver inspiration.

    Igen et super lækkert kort og flotte farver. Hvad tråd/garn bruger du til syningerne?

    SvarSlet
  17. Dejligt med nyt legetøj. Tillykke med dem!
    Flot kort!

    SvarSlet
  18. Flott kort... igjen! :) Fine farger brunt og blått! God tur i kulden! :)
    Klem

    SvarSlet
  19. I love what you did with Sweet Treads. Lovely colors.

    SvarSlet
  20. super lækkert kort, så flot i farverne

    SvarSlet
  21. Super lækker kort og skønne ting du har valgt ikke dårligt med sådan en gevinst : )
    Rigtig god dag : )

    SvarSlet
  22. Nej hvor er det dog nogle super flotte kort du laver Lissy, er vild med din teknik med stempel, embossing og alt det andet.... flot
    Og tak for dit svar, håber jeg får løst det snart:-)kh Annette

    SvarSlet
  23. Smukt Lissy-kort :)) Rigtig fine og lækre ting du valgte som præmie!! Ses vi i morgen? :)

    SvarSlet
  24. lækkert kort, og en flot gevinst også.

    knussss

    SvarSlet
  25. Så lekkert kort Lissy, flott å få velge seg ut gevinst selv:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  26. Lekkert Lissy.Liker designet med blomsten og fargesammensetningen. Lekker premie også. Ha en flott natt. Klem Bettina

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy