tirsdag den 1. januar 2013

Velkommen til 2013


. ...hvor mit første indlæg er en udfordring på Card and Scrap # 46, ... kravet denne 
gang er, at du skal bruge metalpynt på dit projekt.

Til dette kort har jeg brugt distressing og stempling, men i omvendt række følge.... jeg distressede først med forskellige farver på hvidt karton og derefter stemplede jeg med en brun farve oven på. Rosetten er en die jeg har lånt en aften i vores scrapklub:-)

Har du lyst at se de smukke bidrag fra alle team medlemmer, så kig over på


Godt nytår... håber I alle er kommet godt ind i det nye år!!!

Mange nytårs hilsner, Lissy


19 kommentarer:

  1. Godt Nytår til dig!
    Dit DT-bidrag er som altid smukt og fyldt med teknikker.
    Glæder mig til 2013 på Card and Scrap i selskab med alle I søde piger.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Godt nytår !!
    Flot kort i nogle smukke, smukke farver :-D

    SvarSlet
  3. Lækkert kort som altid...

    SvarSlet
  4. Skønt kort du har lavet - du kan bare det med distressing, og smukt ser det ud.
    God 1. dag i det nye år.

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår : )
    Lækkert kort i super skønne farver : )

    SvarSlet
  6. Super smukt kort! Rigtig godt nytår til dig og dine, Lissy.
    Glæder mig til kreative timer i 2013 også :)

    SvarSlet
  7. Super smukt og elegant kort du igen har lavet.
    Jeg glæder mig til at følge dig i 2013
    Godt nytår

    SvarSlet
  8. Lækker baggrund!
    Rigtig Godt Nytår til dig.

    SvarSlet
  9. Lækkert kort i rigtig flotte farver.

    Rigtig godt nytår og knus :)

    SvarSlet
  10. Sjov teknik ;-) Jeg må lige over at lure på udfordringen, det kan være at det er DET der skal til, for at sparke mig igang igen ;-)

    SvarSlet
  11. Wauw... hvor er det et flot kort.
    Håber I har haft en god jul og at din mand har det godt igen.

    Rigtig godt scrap-nyt-år.

    SvarSlet
  12. Vilka härliga färger!!
    Ha det gott...

    SvarSlet
  13. Sikke et flot farvespil - og sikke en fin teknik. Det tror jeg da, at jeg skal prøve.
    Rigtig godt nytår til dig. Tak for utrolig flot og sikker inspiration du altid viser her på bloggen. Jeg glæder mig til at følge med i det nye år.

    SvarSlet
  14. Super flotte farver og flot kort.
    Godt nytår

    SvarSlet
  15. Nydelig distresset og stemplet og rosetten var prikken over i-en Lissy. Håper du hadde en koselig nyttårsfeiring. Klem Bettina

    SvarSlet
  16. det er bare sååå rålækker♥
    knussss

    SvarSlet
  17. Skikkelig flott kort da og liker godt teknikkene dine :) Klemmmmmm

    SvarSlet
  18. Det er bare så skønt et kort du har lavet - du kan bare det med distressing.
    Knus Sanne

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy