fredag den 15. februar 2013

Baggrund med templates


Noget af det sidste jeg har købt hos Pia er en baggrunds template. Til kortet her har jeg kun brugt en del af den... har distresset med old paper og bundled sage. Blomsten er først stemplet på kortet, derefter på mønstret papir og har så klippet blomsterne ud og sat på med 3d puder. Tror det er det hurtigste kort jeg nogensinde har lavet :-)
Deltager hos A Blog Named Hero

Tusinde tak for jeres altid dejlige kommentarer og en rigtig god weekend til jer alle... en weekend der hos os står på pasning af 3 børnebørn, skøøønt.

20 kommentarer:

  1. Endnu et skønt kort i din helt egen stil, som jeg beundrer meget. Det ser knaldgodt ud... Kunne aldrig selv lave det tilsvarende...

    SvarSlet
  2. Lækker template : ) og fedt kort du har lavet skønne skønne farver : )

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt. Skønne farver.

    SvarSlet
  4. Rigtig god weekend Lissy. Dit flotte kort har jeg jo kommenteret et andet sted.; )

    SvarSlet
  5. what a wonderful card - i pinned it the moment i saw it!!! love!!

    SvarSlet
  6. Superskønt kort - de hexagon giver nu en rigtig god effekt.
    Kan du ha' en god weekend med børnebørnene.

    SvarSlet
  7. Wauw , -det er da et utroligt flot kort, - fine blomster
    God fredag aften
    Knus Bodil

    SvarSlet
  8. Utrolig flott! Du er så flink med ulike teknikker, og så blir det så fint! :) ha en fin frdagskveld!

    SvarSlet
  9. Det kan godt være det er et hurtigt kort, men det er til
    gengæld utroligt smukt. Jeg har selv det stempel og denne ide
    skal helt sikkert prøves ;O)

    SvarSlet
  10. Det kan godt være det er et hurtigt kort - men hvor er det også lækkert! Den blomst er da for skøn!
    God aften og god weekend.

    Knus.

    SvarSlet
  11. Lekkert kort!
    Flotte detaljer:)
    God helg, klem:)

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare smukt! Så enkelt og lækkert!

    God weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  13. sikkert hurtigt men SUPER FLOT, virkeligt ret elegant kort. det med at stemple på mønstret papir er super det gør jeg selv meget i, det giver en fed effekt. så fortsæt bare.. ;O))) god week end herfra

    SvarSlet
  14. Nydelig! Så flotte farger du har brukt her og lekkert med paperpiecing på blomsten!
    Ønsker deg en god søndag, kos deg med barnebarn!
    Klem fra kjersti:)

    SvarSlet
  15. Så smukt et kort, med den af din fantastiske blomster:)

    SvarSlet
  16. Wow , dette er bare et så nydelig kort , fantastisk emd de heksagon bak og blomstrene forann , en virkelig favoritt =)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy