fredag den 1. februar 2013

DT bidrag til #48 på Card and Scrap


Denne gang lyder udfordringen ganske enkelt :

BRUG ET STEMPEL,
du bestemmer selv om det skal være et tekst eller motiv stempel.


Her har jeg også prøvet noget nyt... dobbelt embossing, en teknik du kan se her. Jeg stemplede allerførst motivet på et rimeligt stort stykke karton, lavede derefter en maske med en spellbinders, der passede til stemplet, og satte på, så distressede jeg med sort distress ink. Nu skar jeg kortet til, så det fik den rette størrelse. Resten lavede jeg efter tutorialen
Jeg fik dette søde stempel fra Crafty, som er vores sponsor denne gang sammen med Digital Paper Shop.

Hop over på vores blog og se de fine bidrag fra de andre i teamet



Jeg glæder mig til i morgen, for da kommer Pia fra Kreative Fornemmelser ned i vores scrapklub... det bliver så spændende, hvad hun nu kan finde på at undervise os i. Synd at hun lukker, men forstår hende godt.
Ha en god weekend!!!

17 kommentarer:

  1. Super elegant kort : ) spændene teknik det har jeg heller aldrig prøvet ; )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Flot anderledes kort.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. den er bare rålækker ♥
    knussss

    SvarSlet
  4. Der er altid inspiration at finde på din blog og idag er bestemt ingen undtagelse. super flot og enkelt kort. Den teknik har jeg aldrig prøvet.
    God fornøjelse i morgen og god weekend.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot og enkelt. Lækker teknik, jeg heller ikke har prøvet. Fint farvevalg...

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  6. Hvor sødt, elefanter er så kære. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det ser utrolig fint ud med den teknik - enkelt men super flot :)
    God fornøjelse med Pia's kursus og rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  8. Spændende teknink - tak for tuten.
    god weekend

    SvarSlet
  9. Så artig stempel! Nydelig kort! :)
    Klem og god helg

    SvarSlet
  10. lækkert og skønt kort du har virkeligt kræset med udtrykket det er super smukt og ret elegant.

    SvarSlet
  11. Super flot kort.spændene teknik.
    Knus sanne

    SvarSlet
  12. Superflot og anderledes kort - håber du får en hyggelig dag i Scrapklubben i morgen.

    SvarSlet
  13. Hvor er den bare flot.
    Vi ses på onsdag.

    SvarSlet
  14. Nydelig kort i sort/hvitt Lissy, og så lekkert stempelmotivet var!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  15. Utrolig smuk kort du har lavet, super sød elefant, lækker teknik, fint farvevalg
    God weekend
    Knus Bodil

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy