torsdag den 27. februar 2014

Konfirmations-kjole på Silhouetten


Den anden dag så jeg på Bodils blog to søde konfirmations kjoler, som jeg straks tænkte, må kunne laves på Silhouetten. Jeg gemte Bodils billede, gjorde kjolen lidt kortere og lavede den så til en skærefil. Det halve af kjolen er glimmer karton og den anden halvdel har jeg embosset. Båndet har jeg indfarvet med distress ink i samme farve som rosen ... til sidst har jeg tegnet rundt i kanten med en hvid tuds da, jeg syntes den var lidt bar.

God aften til jer !!!!


11 kommentarer:

  1. årh det er da bare super sødt

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er det bare sødt Lissy. Den kjole er du sluppet rigtig godt fra. Du har ikke set en template et eller andet sted til at klippe med saks har du? Jeg havde en jeg brugte for et par år siden, men har desværre mistet den, den var ellers så sød, men sådan går det jo desværre en gang imellem.

    SvarSlet
  3. Super ide at bruge glimmer karton samt embossing - det er bare så flot. Har aldrig selv prøvet det, men jeg bestemt lyst til at prøve.

    SvarSlet
  4. Smuk kjole til konfirmanten, knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Super fint og feminint konfirmationskort, det skal nok skabe glæde

    SvarSlet
  6. Den er bare fin. Sikke en god ide at lave den dels embosset og dels i glitter!
    Jeg har lavet bagerste del af kjolen om til en skærefil til et dobbeltkort. Dejligt nemt :)
    Tak for mail.
    God fredag.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Hvor er den smuk, - endnu en ny måde at lave kjole kort på
    God weekend

    SvarSlet
  8. Rigtig flot konfirmations kort og Sillen kan bruges til så meget : ))
    God fredag aften

    SvarSlet
  9. Nyydelig konfirmasjonskort! Så flott kjole!
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy