tirsdag den 25. februar 2014

Teksten i vinyl og karton


...har jeg lavet på silhouetten. Den mørke skygge er lavet i metalgrå vinyl... ikke så nemt at se, men det giver en flot effekt ( har klistret det direkte på kortet ).  Jeg distressede den hvide tillykke med samme blå farve, som blomsten er stemplet med. Etter at have stemplet blomsten, maskede jeg den og en stribe på tværs og stemplede så Newspaper Background med sort.

Har lige været ude at gå en tur i det dejlige solskinsvejr... her er temp 11 grader :-))

God tirsdag aften til jer.

12 kommentarer:

  1. Et kanon flot kort Lissy. Rigtig fed effekt med den baggrund bag.

    SvarSlet
  2. lovely card Lissy - I have that stamp and have tried using it and never like how it comes out - will have to give it another try. if you haven't figured out what a scramble is yet go to http://www.flickr.com/groups/heroarts/discuss/72157632903007902/ - and if you follow the Hero Arts discussion group you can find out when the next scramble will be - it's always usually announced a week ahead of time - it's fun! it usually is in the afternoon here so would be in the evening by you. you should join it sometime - there are prizes which i never win (random) but still fun to try.

    SvarSlet
  3. Superflot tekst du har lavet på Silhouetten! Og et rigtig flot kort i det hele taget!
    Jeg vil mega gerne have kjolen som fil - for min egen driller da en del. :)

    ( pabst1@bbsyd.dk ) ;)

    Det kan være du engang mangler en fil jeg har - hvem ved?
    Forsat god aften.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Utrolig lekkert kort Lissy, du har som alltid et lekkert design og så nydelige vårfarger!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  5. Lekkert kort du har lagd ♥
    klem :)

    SvarSlet
  6. Sikke et skønt kort med lækre detaljer - og tak fordi du beskriver, hvad du har gjort. Det er dejligt, så man selv kan prøve at kaste sig ud i det :)

    SvarSlet
  7. Smukt kort med lækre detaljer!
    Har også lige startet min fridag med en skøn gåtur i solskinnet.
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  8. Smukt kort, Lissy, nu fik jeg forårsfornemmelser,
    klem Dorte

    SvarSlet
  9. Rigtig lækkert kort. Det ser godt ud med teksten.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy