tirsdag den 8. november 2016

Kalender boks

Over på Bodils blog ses her så jeg denne kalender ( her finder du også en vejledning til den,) .... syntes den var rigtig sød, så den måtte jeg jo lave til en skærefil til min Silhouette Cameo :-)



Det eneste der ikke er skåret ud er øvre kanten.... det er en punch jeg har brugt og så har jeg brugt dies til bladene
Dato'er og måneder er lavet som Print and Cut.... 


Det var et større arbejde.... både at designe skærefilen og at samle den, men det var hyggeligt :-)

Den kan bruges år efter år, da der jo ikke er årstal på den



Ha en rigtig dejlig aften !!!!

8 kommentarer:

  1. Utrolig lækker og anvendelig...du må gerne tage den med i klubben i morgen, så jeg kan få set den rigtigt :D
    Knus :D

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot , flot farve du valgt :-)

    SvarSlet
  3. Den ble riktig fin :) Takk for at du linket tilbake til meg :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den altså flot! Smart ide - her været inde på tut'en. Tak for sille filen :)

    SvarSlet
  5. love the vintage look of you box, Lissy!

    SvarSlet
  6. Så flott - og anvendelig :))
    Takk for at du delte!

    SvarSlet
  7. Rigtig sød ide og super flot farvekombination👍🏻

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy