torsdag den 17. november 2016

Kalender kort med samle vejledening



Efter fleres ønske har jeg lavet et nyt kalender kort... og denne gang med en vejledning til, hvordan den samles. Jeg har i denne udgave undladt den ramme jeg har lavet i base karton, da jeg umiddelbart synes den bliver sværere at bøje
Denne fil lægger jeg også op, så kan I selv vælge :-)

Har brugt papirer fra Maja Design... tekst stemplet er et af Hobbybodens egne stempler ses her

Samle vejledningen ligger oppe under Tutorials/ mål til kort og æsker.... og er der mangler i forklaring, så sig til

Skærefilen til Silhouette/ Cameo ligger under Downloads mine Silhouette filer


Ha en god eftermiddag ... og tak fordi du kiggede forbi ;-)



2 kommentarer:

  1. Denne er også sød, og du har helt ret...den ramme du har taget væk, behøver man slet ikke, så dejligt :D

    SvarSlet
  2. so pretty Lissy - lovely colors!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy