tirsdag den 6. december 2016

Et par julekort med flere teknikker



Her har jeg prøvet at lave et snelandskab ved hjælp af et stykke revet kopipapir ( jeg rev det i stykker, så der kom buer på det... jeg lader mine buer gå ind ad i papiret ) og lidt distress ink, weathered wood, tog så min distress skumpude og påførte sværten langs kanten af papiret ( jeg ligger papiret således at buerne vender op ad, og sværter så nedad, så der lige kommer en anelse på mit kort... flytter papiret og gentager )
 .... da det var tørt, kom jeg lidt embossingpulver med guld glimmer  på og varmede fra undersiden med min heatgun.



Har embosset juletræerne på samme måde. Forrest har jeg sat et stykke acetat, som jeg har       embosset med en snefnug embossing folder i bigshotten... stemplet, som igen er en af   Gittes egne,  er guldembosset..... 



Her har jeg leget med mit nye stempel sæt igen ( julekrans fra Studio Light ).... denne gang stemplet med tattered rose og shadow wet cement
Og jeg har ikke syet på papiret.... det ser bare sådan ud :-).... det er fra Studio Light
( kortene har jeg vist på Hobbyboden og på FB, men ikke her :-) )


Ønsker jer alle en rigtig dejlig dag

5 kommentarer:

  1. Det øverste kort er ikke mig, men det nederste er virkelig flot....men selvfølgelig bare min mening :D
    God dag til dig og dine...knus :D

    SvarSlet
  2. Skønne julekort Lissy : ) skønne farver du har valgt.
    Glædelig 6 december

    SvarSlet
  3. two gorgeous cards Lissy - the IO deer are my favorites for winter scenes!

    SvarSlet
  4. 2 flotte julekort - og utroligt som det ligner syninger i kanten!!!
    God dag :)

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er de flotte Lissy👍🏻

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy