søndag den 11. december 2016

Små søde huse til juletræet



Sidste søndag havde vi børn og børnebørn hjemme til julehygge, hvor vi  blandt andet lavede sådanne huse.

Jeg havde lavet en pose til hver med alle delene skåret ud, blade standset ud på bigshot og med pynt og bånd... så lavede de alle deres eget hus under vejledning af mig. Det hyggede vi os med og der kom mange små søde huse ud af det ( dem fik de så med hjem til deres egne juletæer :-) )

Hvis man har en silhouette/cameo maskine er disse huse nemme at lave.... filerne er nogle jeg har købt i Silhouette Storen

Jeg må ikke dele fil eller PDF her, da de jo er købte

Ønsker jer alle en rigtig hyggelig 3.søndag i advent


12 kommentarer:

  1. Så søte og fine små hus å :)
    Ha en riktig fin 3. Søndag i Advent :)

    SvarSlet
  2. De er bare VILDT søde <3

    Rigtig glædelig 3. søndag i advent.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Super god ide at lave poser så det er lige til at gå til : ) så kan både store og små være med. Så hyggeligt. De er bare rigtig fine tror da jeg skal ind og tjekke dem ud i storen : )
    Rigtig dejlig 3 advent

    SvarSlet
  4. such sweet little houses, Lissy - and how fun to make them with the grandchildren!!

    SvarSlet
  5. De er vild søde og godt lavet :-)
    Glædelig 3.advent:-)

    SvarSlet
  6. De er så cute, jeg har selv være heldig at få 3 skønne huse Af min veninde

    SvarSlet
  7. Sikke nogle søde små huse.
    Og jeg kan sagtens forestille mig, hvor hyggeligt det har været for dig at sidde og lave dem med børnebørnene.
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  8. Du ønskes et rigtig godt nytår her fra mig, må du få mange gode kreative dage.

    SvarSlet
  9. For noen lekre hus Lissy💕
    Godt nytt år og takk for all inspirasjon i året som gikk!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy