fredag den 17. februar 2017

Paddehat tegnet med sketchpen



Her har jeg  leget med sketchpen på min nye Cameo 3 ( kan også tegnes på de ældre modeller )
Jeg satte en blyant i en af de apdapter man kan købe som ekstra til maskinerne ( ses her )..... jeg satte en tænsdstik fast øverts oppe mellem blyant og adapther, så der var lidt mere hold på blyant
....... motivet er fra Silhouette storen. Pas på ikke røre for meget ved motivet.... kan godt smitte lidt af.

Mit navn har jeg bare skrevet med hånden, da jeg havde taget papiret ud af maskinen, før jeg tænkte på det

Igen et nemt og enkelt kort, som jeg godt kan li :-)


5 kommentarer:

  1. Super flot....og smart med en blyant :D
    God weekend til dig og gemalen...knus :D

    SvarSlet
  2. Smart at den også kan sådanne 😄

    SvarSlet
  3. interesting that you can draw with the Cameo - lovely card Lissy!

    SvarSlet
  4. det sku da smart ;O)) flot ;O))

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy