onsdag den 22. februar 2017

Print, tegn og cut på Cameo 3 :-)



Idag har jeg lavet et kort med flere teknikker på min nye Cameo 3.... er så glad for at min mand sagde at jeg skulle købe en " Du kan kan da ikke demonstrere en Cameo 3 på  Hobbybodens stand til Scrap i Ejsing, når du aldrig har prøvet den"...... næ, sagde jeg og bestilte straks en hos Gitte :-)

Først lavede jeg en Print and Cut på pigen  ( fil købt i Storen ),.... dernæst skrev jeg konfirmand 2017 med forskellige skrifttyper og størrelser.... tegnede et firkant i størrelsen 10,5 * 14,0 cm, placerede den på teksten, markerede det hele og valgte crop i modify Window... nu er der kun den tekst, du skal bruge, tilbage

tegnede så mit kort i programmet på 10,5 * 28,0 cm, og placerede teksten på den nederste halvdel.... og så var det bare at skrive ( her brugte jeg en grå gel pen ) og skære ud......og her er det skønt, at man både kan skrive og skære i samme hug, uden at skulle skifte fra pen til kniv :-)

Alt dette her kan du også lave, selvom du har en Cameo 1 eller Cameo 2

God dag til jer, der titter forbi her


7 kommentarer:

  1. Super flot kort og kanon smart fundet på. Stort tillykke med dit nye vidunder :D
    Ses vi i aften?
    Knus :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-)
      Nej, det gør vi desværre ikke... skal med Kai til CI møde i aften
      Knus

      Slet
  2. Rigtig flot og enkelt kort. Du er bare så dygtig.

    SvarSlet
  3. such a cute little girl - wonderful background

    SvarSlet
  4. Så fin, og dejligt at vide at du udnytter din nye maskine :-) Spændende at se hvad du får lavet :-)

    SvarSlet
  5. enkelt og fint kort til en sød konfirmand ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy