tirsdag den 14. marts 2017

Kort med Print and Cut og sketchpen


Her får I lige et kort mere med denne smukke blomster ranke, som jeg har købt i Storen.... denne gang er den skåret ud og sat på kortet, i modsætning til kortet i forrige indlæg, hvor jeg printede direkte på kortet.


Jeg har skåret det hele på min Cameo ( igen igen ;-) ) og teksten er skrevet med sketchpen
Selve designet med snoren har jeg set på Danielle Flanders kort, men kan ikke finde det igen..... men hun laver mange andre flotte

Filen minus blomsten finder du oppe under mine silhouette filer


Ha en god dag, og tak fordi du kiggede forbi her

5 kommentarer:

  1. Dejligt kort og fin idé med 'snøre'-rammen på kortet.
    Dejlig dag til dig.
    Knus, Anette :)

    SvarSlet
  2. gorgeous, gorgeous Lissy - love everything about it - beautiful soft colors - great design!!

    SvarSlet
  3. gorgeous, gorgeous card Lissy!!! beautiful colors, wonderful design - love it!!

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig smukt kort :-)

    SvarSlet
  5. Så. Fint det er med tryk og syning, smart detalje👍🏻

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy