tirsdag den 9. maj 2017

Øver mig i farvelægning med nye farveblyanter



Har længe haft lyst til at prøve at farvelægge med farveblyant.... købte først en slags, men købte i Århus igår nogle Faber-Castell, Polychromos...rigtig lækre og bløde. Købte dem i løse, 17 kr stykket  og valgte syv farver, så jeg kan finde ud af, om det er mig at farvelægge på denne måde :-) Det er nu meget hyggeligt at sidde med

Da jeg var færdig ødelagde jeg blomsten ved at komme Chrystal Drops i midten( synes jeg ) men det er der ikke noget at gøre ved. De små gule er også Chrystal Drops 

Jeg må øve videre...ha en dejlig dag !!!





3 kommentarer:

  1. Det er så afstressende at sidde og farvelægge. Håber du bliver rigtig glad for det

    SvarSlet
  2. beautiful coloring Lissy - those look like amazing pencils - love the spotlight coloring

    SvarSlet
  3. nøjj ser da bare rigtig fint ud..

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy