søndag den 11. marts 2018

Kort med to stk guldbarre





Fik lige lyst til at designe et kort, hvor der er plads til to stk Guldbarre a 45 gram...alt er igen skåret på min Cameo. Så for længe siden noget lignende, men kan ikke finde linket, så det er lavet efter mine egne mål
Forsiden er to tag, der er klippet ud af et stort mønster ark fra Mintay by Karola



Første step når den åbnes... her kan man skrive sin hilsen. Jeg har ikke stemplet nogen tekst endnu, da jeg ikke lige ved i hvilken anledning den skal bruges
Tag og den lille blomst er også fra et stort ark mønsterpapir fra Mintay by Carola



...foldet ud, kan du se at det passer lige til to stk til den søde tand ;-)
Papiret her er også fra Mintay by Carola, men bare fra en Paperpad, Birdsong




4 kommentarer:

  1. very clever design - love that patterned paper with the kraft cardstock - so vintage and pretty - and candy besides!!!

    SvarSlet
  2. Det er godt nok både fint og flot :D
    Og så er jeg næsten nødt til at spørge, om du laver den til en fil du vil dele? ;-)
    God dag til dig/jer...knus :D

    SvarSlet
  3. Et super flot æskekort med skønt papir

    SvarSlet
  4. Hvor er de flot dejligt papir du har valgt wow

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy