søndag den 25. marts 2018

På denne dag




... er igen et stempel, som Gitte fra Hobbyboden har designet...det er så smuk og elegant, synes jeg.
Det er længe siden jeg har brugt en skitse fra MojoMonday... det fik jeg lige lyst til,  synes at det er nemmere med en skitse, når jeg laver kort med mønsterpapir
Papirerne er fra denne skønne Paper Pad, Hello Beautiful... ses her



kan se de ikke laver nye skitser mere
men alle de gamle er der heldigvis stadig.



God søndag eftermiddag til jer !!!!!

4 kommentarer:

  1. gorgeous! that patterned paper (love the colors) is perfect for the sketch!

    SvarSlet
  2. Flotte farver, enkelt med super fint

    SvarSlet
  3. Super skønt kort i lækre farver passer lige til foråret. Du ønskes osse en rigtig god påske Søndag her fra mig

    SvarSlet
  4. Skønt kort og ja et flot stempel der understreger det fine kort.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy