søndag den 2. marts 2014

Baggrund med Gelatos


Jeg var til Scrap i det Jyske igår hvor jeg fik købt en masse stempler, Mister Huey's spray, stencils m.m og så kun 3 stk mønsterpapir ( man kan vel begrænse sig ;-) ).... fik også købt nogle Gelatos i jord farver. Jeg havde hørt navnet før, men vidste ikke rigtig, hvad det var, men det kunne Jette så lige fortælle... og så måtte jeg også eje sådanne ;-)) Her er så mit første forsøg, men absolut ikke det sidste.... kan godt li det der watercolor look. Stemplet er også af de nye og papiret bag er mønsterpapir.

Deltager i Virginia's View Challenge #1 her...watercoloring

Hvor var det skønt at få hilset på og få snakket med mange af jer skønne scrappere!!!

God søndag eftermiddag!!!


22 kommentarer:

  1. Rigtig dejligt kort : ) uha altid spændene at komme til messer har aldrig været til Scrap i det Jyske måske en dag : )

    SvarSlet
  2. Endnu et super flot kort Lissy, det er du sluppet rigtig fint fra, og så endda i første forsøg. Du er bare dygtig.

    SvarSlet
  3. I love how you added the colors to the background. It's subtle and lovely! I really like that touch of orange Gelato to the backdrop...Very artistic! So glad that you link up your card for Virgina's View Challenge! And thank you for being such a great Flickr friend, too! I really appreciate your support!

    SvarSlet
  4. Hvor er det smuk og elegant. Jeg har endnu til gode at prøve kræfter med gelato, men har overvejet det længe

    SvarSlet
  5. love your card, Lissy - so classy - wonderful color combination - am going to try Virginia's challenge today

    SvarSlet
  6. Wow det ser godt ud. Virkelig elegant.

    SvarSlet
  7. Super flot kort.
    Jeg har sagt det før, men siger det lige igen.. hvor er det ærgeligt, at vi bor så langt fra hinanden, når vi nu kan lide mange af de samme ting. Du måtte gerne låne af min æske Gelatos f.eks. , )

    SvarSlet
  8. Lækkert kort Lissy. Jeg glæder mig til vi skal "lege sammen". Jeg fik også købt farver og masks i stor stil, så mon ikke vi kan få lavet nogle flotte kort. Vi ses

    SvarSlet
  9. Nok et lekkert kort du har laget!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  10. Smukt, med en dejlig "luftig" stemning. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Så stilig! Du er så flink til å prøve ut forskjellige teknikker, og de blir like flotte hver gang! Så flink du er!
    klem Unni

    SvarSlet
  12. Lækkert kort! Jeg aner heller ikke hvad Gelatos er - men godt ser det ihvertfald ud.
    God ny uge til dig.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  13. WOOOW hvor er det bare flot Lissy. Jeg har også Gelatos øverst på min ønskeliste liste ;O))))

    SvarSlet
  14. det ser flot ud, lækre dushe farver

    SvarSlet
  15. Stunning! Love the earth tones!

    SvarSlet
  16. Dit kort er super flot og gelatos farver spiller bare :o) Hyggeligt at møde dig i Ejsing

    SvarSlet
  17. Smukt kort! Gelatos har jeg aldrig prøvet,- men flot ser resultatet da ud ;o).
    Ønsker dig en dejlig torsdag aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet

  18. Hej Lissy
    Lige et svar på det du spurgte om på min blog : )
    Den er hentet i silhouette storen, den hedder Circle background placemat.


    Slet

    SvarSlet
  19. Simply beautiful, Lissy. Love the color palette.

    SvarSlet
  20. Så lekkert! Nydelige farger som alltid og et nydelig design!
    Klem:)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy