lørdag den 15. marts 2014

Har deltaget på One Layer Card 3...


online kursus i denne uge og her får I lige et par stykker af dem jeg har lavet :-)

Her har jeg kombineret to af teknikkerne, masking ( har først masket og distresset ) og one layer med die cuts... (teknikken går ud på, at skære en die cut/ spellbinder ud på bigshotten og bagefter skære den samme ud i et andet stykke karton og så lægge den ind i det første) gentages de antal gange som du har lyst. På denne måde bliver det et One Layer Card.


 En close up... jeg har distresset mønstret igennem en stencil.



 Her er et eksempel mere... der hvor den lille sommerfugl, skulle der have været brugt en tekst die, men en sådan har jeg ikke. En spændende teknik, som jeg ikke har prøvet før.



Her er det så masking teknikken, der er brugt. Man laver en maske med en med en spellbinder... det vil sige at man tager et stykke masking papir og lægger to spellbinder inden i hinanden og kører dem gennem bigshotten. Derefter sættes det på kortet og det midterste lag fjernes. Her har jeg stemplet et tilfældigt mønster med små stempler... når masking papiret fjernes, har man en fin rund ring med mønster. Teksten stemples så i midten.

Har du lyst, at se mere fra kurset, kan du se både Karinas og mine på Hobbybodens Blog

God weekend til jer ude i det blæsende land !!!!


15 kommentarer:

  1. Hvor spændende en teknik!
    Det ser (som altid) rigtig godt ud.
    ...Endnu én af dine teknikker, jeg skal ha' prøvet af ;o).
    Ønsker dig en rigtig dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Fantastisk flotte kort og en sjov teknik. Jeg forsøgte mig forleden aften, og det er ikke helt så let som det ser ud :-)

    SvarSlet
  3. Super flotte kort alle sammen Lissy og en rigtig fed teknik, som helt sikkert skal prøves af. Smukt arbejde som altid. Há en rigtig god week-end.

    SvarSlet
  4. Flotte kort, ... jeg er især vild med sidste i rækken, Farverne er bare skønne.

    Knus Jytte:)

    SvarSlet
  5. super lækre kort og en teknik jeg da må se at få afprøvet

    SvarSlet
  6. Spændende h har forsøgt mig med teknikken - men det bliver ikke så godt. Skal lige øve mig lidt :-)

    SvarSlet
  7. Iiih hvor er de fine!
    Jeg må altså også snart tage mig sammen og finde et af de online kurser - så jeg kan lære lidt nye teknikker og fif!
    God weekend.

    Knus.

    SvarSlet
  8. Så fine, super ide
    God søndag

    SvarSlet
  9. Vildt skønne kort : ) den teknik må afprøves : )
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  10. 3 flotte og super kreative kort, jeg er helt skudt i det sidste kort. God søndag.

    SvarSlet
  11. hvor er de smukke og elegante, flot opsætning og dejlige farver

    SvarSlet
  12. De er alle stilige:)
    Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

    SvarSlet
  13. Kjempeflotte kort!
    klem Unni

    SvarSlet
  14. Jeg har været lidt bagud med kommentar på bloggen, - bedre sent en aldrig.
    Super skønne kort, smuk sammensætning.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy