torsdag den 20. marts 2014

Lidt sjov med at tegne streger :-)


Efter jeg havde lavet en  baggrund på watercolor cardstock, tegnede jeg med en hvid Posca marker 0,7mm rundt om nogle af de mønstre der fremkom. 
Så embossede jeg "Poppy Background" med klar embossing pulver, distressede blomsterne med pink. Derefter stregede jeg blomsterne op med sort.

Ideen var noget der bare dukkede op i mit hoved da jeg sad med watercolor baggrunden ( måske fordi jeg så Britt den anden dag, sidde og finde masser af fugle på en baggrund, hun havde lavet )   :-)... det var lidt sjovt at se, hvilke mønstre der kom frem.


Her ses lidt af den overskydende baggrund før jeg 
embossede den med blomsterne.



God dag til jer i dette dejlige solskinsvejr!!!


17 kommentarer:

  1. Super enkelt men alligevel mega flot resultat. Nogle gange er det bare det mest simple, der bli´r det mest fantastiske synes jeg. Herlige farver der går til rigtig meget.

    SvarSlet
  2. wonderful fun technique that you used - colors are so pretty!

    SvarSlet
  3. Hold da op Lissy, hvor blev det flot:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Det er da super , når der "bare" sådan dukker en ide op i ens hoved. Det er et rigtig flot kort.

    SvarSlet
  5. Det er jo et helt maleri! Hvor er det flot.

    SvarSlet
  6. Så flott det ble! Nydelig!
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Det er blevet rigtig godt, Lissy.

    SvarSlet
  8. Så flott det ble! Morsomt å se andre teknikker!
    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  9. TOTAL fedt!
    Og skøn proces bare at lade tingene opstå.
    Dejlig søndag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  10. Super fedt - og sjovt hvad der kan komme ud af det, når man bare prøver sig frem :)

    SvarSlet
  11. Det ser super godt ud Lissy : )

    SvarSlet
  12. Virkelig et flot kort du fik ud af at lege lidt....

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy