lørdag den 6. februar 2016

Highlighting med hvid farveblyant


Jennifer McGuire er en stor inspirations kilde for mig.... denne gang viste hun hvordan man kan highlighte et stempel aftryk med en hvid farver blyant     ses her

Jeg har brugt bagsiden af noget karton med lidt struktur.... det kan godt anes, men jeg ved såmænd ikke om det gør noget. Må prøve igen på helt glat karton

Fik lige startet med farveblyant i højre hjørne inden jeg fik taget billedet her... her er det kun stemplet med hvid pigment ink

helt sikkert noget jeg skal prøve igen..... god eftermiddag til jer


8 kommentarer:

  1. Det er sjovt at se alle de ting vi faktisk kan lave, uden at vi lige tænker over det. Det ser godt ud Lissy :D

    SvarSlet
  2. wonderful take on Jennifer's technique - the dark red background is great for the white flowers - very pretty

    SvarSlet
  3. Det ser jo super godt ud! Det må se vildt godt ud på sort eller mørkegrå! - Næsten Chalkboardagtigt?
    God weekend videre.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud. Jeg er også begejstret for Jennifer McGuire altid gode videoer og ideer :)

    SvarSlet
  5. Så flott det ble! Kjempestilig!
    klem Unni

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy