lørdag den 27. februar 2016

Stempling med dobbelt farver


.... ved ikke om man kan kalde det det, med det gør jeg så ;-) Jeg kom først en grøn farve distress ink på bladene, en lilla på blomsten.... der oven på kom jeg så en shadow ink, wet cement, og først derefter stemplede jeg på mit karton.
Stemplede blomsten igen på et stykke kopi papir, klippede den ud og brugte til at dække blomsten. Tog mit baggrundsstempel Newspaper og kom sort distress ink på en flade, der var lidt større end blomsten og stemplede så.... teksten er guldembosset.

Ha en god weekend !!!

9 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt i de sarte farver, god weekend

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt i de sarte farver, god weekend

    SvarSlet
  3. Det var ett läckert kort. Snyggt med texten som bakgrund och den embossade texten.

    Här är det grått och mulet idag MEN ändå lite känsla av att våren är på väg.
    Hoppas du får en fin helg.
    Kram Gunilla

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare smukt. Fine nuancer du fik ud af det. Og baggrunden er bare så fin hertil.

    SvarSlet
  5. so pretty in the soft colors Lissy - and the newsprint backdrop is the perfect accent!

    SvarSlet
  6. Wau en flot effekt Lissy, det er super flotte kreationer du kan få ud af et stempel😊

    SvarSlet
  7. Det er ihvertfald endt ud i et fint kort ;)
    Og jaaaa... vi ses i Ejsing på lørdag! Jeg glæder mig helt vildt! :)

    God ny uge.
    Knus.

    SvarSlet
  8. Så flott det ble! Stilig.
    klem Unni

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy