mandag den 1. februar 2016

Så fik jeg brugt mine gelatos farver igen :-)



... bruger dem for sjældent og det er en skam, for de giver et flot look. Kortet her er et DT indlæg til Hobbyboden, men viser det også lige her.... det er en fil jeg har lavet til min Silhouette/Cameo
Blomsten har jeg stemplet med gelatos farver.... kom to røde og en grøn farve på mit stempel, sprayede med lidt vand på stemplet før jeg stemplede


Her ses den lidt åbnet... der er et ekstra stykke karton sat fast midt i


Blomsten der er på det bagerste stykke er stemplet på samme måde som den første... og det er samme stempel, CG434, men bare skåret fra den anden ende. Båndet har jeg også farvet med gelatos, så det matchede blomsten


Et close up, så du kan se hvordan den er samlet

Har du lyst at få filen kan du hente den her på Hobbybodens Blog


God dag til jer der kigger forbi 

6 kommentarer:

  1. very neat card but the coloring of your flowers is fantastic - beautiful!

    SvarSlet
  2. Sikke et fint kort. Du er skrap med de filer til Silhouetten.
    Hav en dejlig ny uge,
    Knus.

    SvarSlet
  3. Det var en läcker vikning och ett fantastiskt fint kort.
    Gillar den romantiska känslan på kortet.

    Här är det grått och regnigt idag så det är ett perfekt pysselväder.
    Ha en fin dag. Kram!

    SvarSlet
  4. og super smukke farver og lækkert kort i den romantiske afdeling.

    SvarSlet
  5. Nydelig! Stilig bretteteknikk.
    klem Unni

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy