søndag den 13. juni 2010

Grande Arche


Grande Arche , Menneskehedens Triumfbue, i Paris er tegnet af den danske arkitekt Johan Otto von Spreckelsen.
Dette LO er lavet uden en skitse, svært synes jeg. Jeg ville lave et lay out til scrapsister's juni lo udfordring, og blev inspiret af farverne og bølgepap. Papirerne er symphony of love fra Panduro Hobby, 7gypsies og bo bonny.
I den brune blomst har jeg sat en blomst, jeg har lavet af organza og den turkise blomst er et bånd, jeg har snoet med en metaltråd og der efter formet til en blomst med en rose sat i midten.
Også et bidrag (nr3) til vintage udfordring
P.S. Vandt Scrap Sisters juni LO udfordring med dette bidrag

5 kommentarer:

  1. wow såååå flot layout

    SvarSlet
  2. lækkert layout med masser af herlige detaljer.

    Tak for deltagelsen i vintageudfordringen. :)

    SvarSlet
  3. Lækkert LO men mange skønne detaljer.

    SvarSlet
  4. Super lækkert layout i nogle dejlige farver. Gode detaljer. du er super dygtig

    SvarSlet
  5. Meget flot layout, og dejlige farver.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy