søndag den 18. juli 2010

Barndomsminder


Jeg har siddet og kigget i et gammelt album, jeg arvede efter min mor... fandt nogle foto's jeg fik lyst at scrappe.
Jeg har haft mit LO til at ligge en uges tid, kunne ikke rigtig blive færdig med det. Jeg syntes det var for " pæn ", idet det kun var det mønstrede papir jeg havde brugt. Idag rev jeg et stykke af hele vejen rundt, gjorde det vådt, tørrede med en føntørrer, ( set hos Majer ) sværtede og syede det på et stykke ens farvet karton. Det gav et helt andet LO
Papiret er basic grey's " capella ". Den brune blomst har jeg syet efter denne tuturial på you tube.

8 kommentarer:

  1. super lækkert layout med flotte detaljer og fine farver

    SvarSlet
  2. Det er blevet rigtig godt - og det passer fint til de gamle billeder :)..det er skønt når man lige finder DÈT der får det til at hænge sammen.
    Jeg bliver vist nødt til at prøve at lave kanterne på samme måde når jeg lige har LO'et der passer til :)

    SvarSlet
  3. Lækkert lækkert : ) så mange flotte detaljer, ser bare godt ud med den kant : )

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet flot! Lækre papirer du har brugt.

    SvarSlet
  5. Et flot lo. Jeg kan godt se, hvad du mener med de kanter. Det har nok gjort meget. Nu er det i hvert fald rigtig godt. Dejlige farver.
    Tror jeg må prøve at gøre dig kunsten efter med de kanter.

    SvarSlet
  6. rigtig flot lo.Skønne farver!

    SvarSlet
  7. Hvor er den abre blevet flot... Jeg ville ønske, at jeg havde modet til at scrappe de gamle billeder :o)

    SvarSlet
  8. Superlækkert barndomslayout.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy