søndag den 12. juni 2011

6 skønne dage i Rom

Vi har været på en skøn ferie til Rom... vejret, 24- 27 gr, var perfekt til at gå rundt i og skønt om aftenen, når vi sad på en af de små pizzarier.

  Vi havde læst, at paven holder audiens om onsdagen enten inde i audienshallen eller ude på Peders Pladsen. Vi var så heldige, at det var ude denne dag, og han kørte ( lidt usædvanligt ) rundt i åben vogn... vi stod så tæt på ham, at vi næsten kunne røre ham. Godt nok er jeg ikke speciel religiøs, men dette gav alligevel en kriblen i maven. Så jeg fik taget et billede af ham, lige da han vinkede til os :-)
Vi var også helt inde i det allerhelligste i Det Sixtinske Kapel, hvor paven bliver valgt, men der måtte man ikke fotografere.

 

Vi fik set det vi havde planlagt og den sidste dag gik vi bare stille rundt og hyggede os i byen.

Kan I nu alle have en dejlig pinse og så vil jeg prøve, at nå rundt på alle jeres blogge i løbet af et par dage!!!


 

15 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare skønt. Jeg glæder mig meget til kommende layouts ;)

    SvarSlet
  2. Så härligt det låter och lyckliga ni i Danmark & Norge som har en ledig dag imorgon oxå.
    Ha de.....

    SvarSlet
  3. Det lyde da bare som en fantastisk ferie og jeg glæder mig til fremtidige Rom layouts :o)

    SvarSlet
  4. det lyder bare såå hyggeligt,flotte billeder

    knusss

    SvarSlet
  5. Det så veldig flott og hyggelig ut påtur Lissy:) Klem

    SvarSlet
  6. Velkommen tilbage! En tur til Rom lyder dejligt. Jeg kan genkende alle billederne. Nu glæder jeg mig til at se dem scrappet ; ) : )

    SvarSlet
  7. Uhhh... hvor jeg glæder mig til at se de flotte billeder på nogle af dine flotte LO'er. Dejligt at høre at I havde en super tur, og hvor var det sjovt at I kom så tæt på Paven, sådan et billede man selv har taget er bestemt "guld værd".
    Fortsat god Pinse :-D

    SvarSlet
  8. Suk nogle skønne billeder, og lyder til i har haft en kanon tur :) Og hvor fedt med paven, uanset hvordan og ledes ja så ville det også krible i min mave :)

    Fortsat god pinse til dig

    SvarSlet
  9. Åhhh der er bare SÅ skønt i Rom! Glæder mig til at se layouts med billederne :o)

    SvarSlet
  10. Jeg ble helt reselysten når jeg så dine fine bilder. Tenk å se paven på så näre hold. Roma skal väre veldig fint denne tiden på året!!

    SvarSlet
  11. Lyder til at i har haft en skøn tur : ) dejlige billeder, bliver spændene at se dig scrappe dem, det glæder jeg mig til ; )
    fortsat god Pinse.

    SvarSlet
  12. Det lyder vel nok - og ser ud som en dejlig tur.
    Sikke skønne billeder du viser her, og jeg er sikker på, at vi ser mange af dem igen - i scrappet udgave.
    Tænk hvilket held med paven så tæt på. Det er vist ikke alle beskåret.

    SvarSlet
  13. lyder som en dejlig tur og flotte billeder derfra, min næste storby ferie skal også gå til Rom som jeg har hørt er en dejlig by fyldt med oplevelser

    SvarSlet
  14. Høres ut som dere har hatt noen fantastiske dager med mange gode opplevelser. Akkurat denne turen drømmer jeg selvom også.
    Flott vær og nyyydelige saker å oppleve.

    Klem Renate

    SvarSlet
  15. Nydelige bilder fra Roma. Høres ut som dere har hatt en fantastisk tur. Jeg skal også dit en gang, det har jeg alltid hatt lyst til.

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg.

    Ha ei fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy