lørdag den 18. februar 2012

Bog til kort skitser



 Her har  jeg lavet en bog til de kort skitser, jeg har lyst til at prøve. Jeg gemmer tit nogen på min PC, men glemmer dem somme tider igen:-)... jeg vil opbevare den i min scraptaske, så jeg altid har den ved hånden, når jeg er i vores lokale scrapklub. Har du fået lyst at lave en, finder du en video og pdf fil her. Jeg har printet 4 sider... dvs at jeg har plads til 56 skitser.

Et tip: da jeg skulle klipse bogen sammen, kunne min hæftemaskine ikke nå ind til midten. Jeg foldede den ud og lagde den skumgummi måtte, jeg bruger til at prikke huller på, under og hæftede så ned i den. Løftede den stille op, og så var det nemt lige at bøje klammerne sammen bagefter.

God weekend til jer alle og tusinde tak for alle jeres besøg her på min blog!!!


25 kommentarer:

  1. Super fin skitsebog du har lavet! :)
    Jeg har også printet skitser ud og gør det løbende - har dem sat ind i en alm. spiralbog. Jeg har det nemlig lidt som dig, at hvis de bare ligger på compen, så glemmer jeg at bruge dem ;)

    SvarSlet
  2. Vilken läcker skissbok, jättebra tips Tack så mycket.
    Ha det gott...

    SvarSlet
  3. Nej, en god ide. Det er sommetider godt at have lidt ideer liggende til en dag hvor man ikkeer så kreativ. Tak for inspirationen og en rigtig flot bog.

    SvarSlet
  4. Lækker skitsebog du har lavet dig. Jeg skal også have lavet en på et tidspunkt med lidt skitser i - bare til brug til Torsdagsscrap.
    God lørdag til dig.
    Knus

    SvarSlet
  5. Flot og smart skitsebog.... må ha' lavet sådan en....

    SvarSlet
  6. Flot skitsebog - smart at have den liggende i tasken, så den altid er ved hånden. Tak for link.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  7. Superfin skitsebog.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Super smart ide, så husker man dem : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  9. smart at have det man skal bruge i nærheden, så sådan en bog (det kunne vel også være andet end skitser) er god at have. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. For en knasende god ide , å den ble lekker da , rett så stilig , Takk for koslige besøk i min blog det setter eg så utrolig pris på klem Marion

    SvarSlet
  11. Det var da en genial idé - den kunne jeg godt finde på at napppe, skal bare lige finde tid til at lave den ;o)

    Forsat god weekend :o)

    SvarSlet
  12. Lækker bog du har lavet ;) super du har opsat din side til mobilfolket :)

    SvarSlet
  13. Lækker skitsebog du har lavet. God ide, der hermed er liftet =D Tak for den
    KH Lonnie

    SvarSlet
  14. super flot skitsebog, jeg sad også i går og lavede en skitsebog men har ikke lagt den på bloggen endnu men lækkert at have samling på dem
    Du må have en god søndag

    SvarSlet
  15. Hvor er den dog bare super flot♥

    knusss

    SvarSlet
  16. Hvor er den fin din skitse bog - dejligt når man dår tingene samlet på et sted. Kan du have en god søndag.

    SvarSlet
  17. Denne boken var både lekker og nyttig Lissy! Håper du ikke har imot å bli liftet på den:)
    Om du tar turen innom min blogg, har jeg noe til deg som jeg håper du vil ta imot:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  18. Super god ide med sådan en skitsebog.

    SvarSlet
  19. Flot lille bog, og rigtig praktisk.
    Jeg har en samling til layouts - men den samler kun støv.....Mærkeligt så langt layouts er fra mig.
    Så måske skulle jeg lave en skitsesamling til kort i stedet for.
    God ny uge.

    SvarSlet
  20. Så god ide!
    Nydelig skissebok:)
    Flotte farger og pynt.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  21. WAW den er da super flot - jeg lægger det også på pc
    men som du skriver, så er der fordele ved at have dem
    i en bog, og så er den jo fin:)

    SvarSlet
  22. Wow hvor er den bare flot lavet!! Sikke en god idé :)

    SvarSlet
  23. Hi...I am sorry to ask you this in english, hope you can understand. I love your cards, I follow you on Flickr and I think this is a very good idea to keep track of sketches. How did you do it??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi
      I wanted to send you a personal response, but can not find your address ... so you get it right here. I made it after this video:

      http://www.kwernerdesign.com/blog/?p=7271

      I have printed 4 pages ... that is to say that I have room for 56 sketches.

      Hope this is what you are looking for, or just type again ... do you have yourself a block
      Greetings Lissy

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy