søndag den 8. maj 2016

Øver stadig :-)


.... med mine nye akvarel farver. Her er det et stempel, jeg har  farvelagt med svage farver og så stemplet på akvarel papir ( det der hedder No Line Watercoloring ) så kun lige man kan se omridset af blomsterne, Dernæst begyndte jeg så at farvelægge blomsterne med pensel og akvarel farver og til sidst da det var tørt lavet en baggrund... til det brugte jeg weether wood distress ink, da jeg ikke lige kunne blande den farve, jeg gerne ville have.

Trængte lige til at være lidt kreativ oven på al den sol :-))

Ha en god søndag!!!



5 kommentarer:

  1. Flot og sommerligt, hvilket jo passer perfekt til vejret :D
    Fortsat god søndag til dig og dine :D
    Knus

    SvarSlet
  2. Så fint, hvor jeg er lige nu blomstrer valmuerne overalt.

    SvarSlet
  3. Wau hvor er det skønt, men bliver helt glad af at kigge på de skønne valmuer:-)

    SvarSlet
  4. Det er SÅ flot :)
    God weekend!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy