fredag den 23. november 2018

Så blev der lige designet Flettehjerter :-)

Fik også ønske om filer til Flettehjerter...det er så hermed gjort
Da det ikke er nemt at folde i karton, har jeg lavet modellerne, så de skal limes sammen i én side...og så sættes der indlæg i, eller der limes noget på udvendig :-)...så ingen  fletning
Alt er skåret i karton 



Her har jeg først skåret den sorte... sætter de store hvide hjerter bagpå før jeg limer den sorte sammen. Dernæst limes den sorte firkant med de to sammenhængende hjerter på, så limer jeg de to hjerter i firkanten ... lim til sidst de småsorte firkanter i hjørnesamlingerne

Jeg går ind for genbrug...derfor skar jeg et nyt hvidt hjerte...den hvor de to sammenhængende hjerter er...satte to store sorte hjerter bag....og limede så den sorte firkant udskæring på :-)





Ha en dejlig dag... hilsen Lissy


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy