tirsdag den 1. marts 2011

DT bidrag nr 4 til Pictureandscrap

Denne gang er det mit billede, der skal scrappes hos Pictureandscrap. Jeg valgte vintergækken, da jeg synes den er så smukt, når den står der i sneen. Og det er det jeg har prøvet at skabe en stemning af med alt det hvide, jeg har brugt på dette LO



Jeg har brugt hvid acrylmaling til at " lime " sezoweb, kageserviet, vævet net, perlemorspapir og bølgepap sammen med. Swirlen har jeg omviklet med hæklegarn... èn blomst er lavet af hæklet blonde, en anden er malet og derpå er der kommet  lidt clear marker, en lille grøn retro blomst isat nogle gule frøstande. Sløjfen er af organza. Billedet er printet på hvid bazzill karton og  fået en strejf af hvidt maling


Kan I alle have en  god uge og så håbe på, at foråret snart kommer


Lissy

22 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt kort , du har virkelig ramt stemningen af vinter og forår i en fin sammensmeltning

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et fint lo, så sart og delikat som en vintergæk. KH 10na

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare super fint! Et af de flotteste LO jeg har set længe!

    SvarSlet
  4. Superlækkert som på en stille dag hvor sneen ligger skær og ren og man får øje på forårs bebuderen - flot swirl du har lavet ! ;-)

    SvarSlet
  5. Ai, hvor er det bare gudesmukt :)

    SvarSlet
  6. den er bare noget så vidunderlig

    knussss

    SvarSlet
  7. Detta var helt ljuvligt!!!!
    Ha det bra...

    SvarSlet
  8. Supersuperskønt! Wauw hvor er det flot!

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  10. Nej hvor er det fint, rigtig fint vinterligt med et touch af forår :-D

    SvarSlet
  11. Rigtig smukt og vinterligt. Flot med så meget hvidt.

    SvarSlet
  12. Det er bare så hvidt og lækkert.. mange søde detaljer og - jo, jeg tror på at foråret er på vej...

    SvarSlet
  13. Hvor er det flot, enkelt, let og bare en fryd for øjet;0)
    Knus

    SvarSlet
  14. så fin! ren og pen, og virkelig herlige detaljer du har på denne LO...

    SvarSlet
  15. WOW! Denne var flott! Så fint å holde seg til hvitt.
    Ha en fin kveld!

    -klem

    SvarSlet
  16. Det er bare SÅ vildt smuk, det fortæller bare hele historien om forår/vinter og den skrøbelighed samt styrke vintergækken har : )
    I øvrigt en af mine ynglings blomster : )

    SvarSlet
  17. Hvor er det smukt - suk sad helt og faldt i staver over det, det er simpelhen noget af det smukkeste jeg har set længe :)

    SvarSlet
  18. Et fint bilde å lage noe av... flott LO du lager!
    He en fin kveld! :-)

    SvarSlet
  19. Denne LOEen ligger det mye arbeid bak skjønner jeg og dte er flott med så mange naturelementer som du har vevd inn her.
    Liker godt malingen og den flotte swirlen der.

    Klem Renate

    SvarSlet
  20. Nøj hvor er det smukt! Er helt vild med "renheden" i looket. Utroligt som hvidt kan fremhæve hvidt!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy