torsdag den 31. marts 2011

Stempler igen

For mig er det rimeligt nyt at bruge stempler, men har købt et par stykker hos Pia,
og det er da ret sjovt at lege med



                Her har jeg brugt Pia's nye papir, bånd og clear stamp                   
og stemplet med Hero Arts shadow ink og chalk ink

Samme stempelfarver er brugt på dette kort.
Blomsten købte jeg sidste år, med har kun brugt det en enkelt gang.
Jeg lavede dem igår i vores scrapklub og lånte lige en
memento markers af Anette til at farve lidt på blomsten.
På søndag kommer Pia til os og viser os nogle teknikker... det glæder jeg mig meget til.

Det var alt herfra idag... ha en dejlig dag og tak for alle jeres søde kommentarer


Lissy

12 kommentarer:

  1. Super flotte kort, den telefon er da helt vild skøn : )
    Spændene at Pia kommer og viser teknikker, glæder mig til at høre mere om : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Åååå så flotte kort Lissy!! Det telefonstempelet var knallfint!

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  3. Åh - så skønne kort. Det ser godt ud med tone i tone farverne.

    Æv- jeg er da bare misundelig på, at I har Pia så tæt på. Jeg vil også se teknikker. :-)

    Men jeg håber, I får en hyggelig dag sammen og bagefter viser os, hvad I har lavet.

    SvarSlet
  4. Bare sååå smukt og delikate kort. Smukke farvenuancer.
    Jeg håber virkelig, I får en dejlig søndag med Pia....Og ih, hvor ville jeg gerne have været med.
    Men måske har jeg lidt flere penge end dig søndag aften.....Ja,ja, jeg er jo nødt til at se det positive i det....hihi.

    SvarSlet
  5. Det kan godt være du er ny i stempelverden men det kan jeg bestemt ikke se. Dine kort er super flotte og helt i Hero-arts ånd. Bare det var mig der skulle have Pia på besøg, god fornøjelse.

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte dine stemplede kort! Lige mine farver - elsker "jordfarver". Jeg ved ikke hvad der evt. er galt med min blog?? både aka og Mio har skrevet at de ikke har problemer... jeg har heller ikke selv :o) ... men skal nok forhøre mig lidt omkring.

    SvarSlet
  7. VILD flotte kort. Det er en super flot sammensærning af farver, stempler og bånd.

    Bare det var mig der skulle på kursus med Pia. Det kan du kun glæde dig til. Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  8. Enkelt blir ofte vakkert! :)
    Stilrent og flott matchende fargenyanser!

    SvarSlet
  9. Super lækre kort. Jeg kan rigtig godt lide dit farvevalg.
    Rigtig god fornøjelse når Pia kommer :-D

    SvarSlet
  10. Så läckra kort och i fina samstämda färger.
    Ha det bra....

    SvarSlet
  11. Hvor er det flotte kort!
    Jeg vil se frem til at se hvad du får lavet sammen med Pia.
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  12. Uhh, hvor er det nogle skønne farveløse kort - fede på den fede måde...

    Hmm - var det til at forstå... he he...

    Måske jeg bare skulle nøjes med at sige WAW!!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy