mandag den 7. marts 2011

Jordbær Maria

Disse billeder af vores barnebarn, Anna Maria, har jeg længe haft lyst at scrappe, men jeg ville have noget papir med jordbær på. Så det var bl.a noget af det jeg købte i Ejsing



Baggrundspapiret er Bazzill og Stelle and Rose fra My Mind's Eye. Jordbær papiret er fra KaiserCraft og så er der brugt lidt forskelige bånd. Blomsterne har jeg standset ud på big shot med die's fra Sizzix, og det røde i  blomtermidten på den øverste blomst, er glue dots jeg har sat på,og derefter dyppet i bitte små røde perler.
Stofbladene er fra Prima og de 3 jordbær har jeg klippet ud af papiret.

Jeg deltager hos Stuck med dette layout.

Kan I alle ha' en rigtig dejlig uge og igen tusinde tak for alle jeres søde kommentarer



Lissy

20 kommentarer:

  1. Igen et superflot layout fra dig. Det kunne vist godt betale sig, at vente på de rigtige papirer. Dette jordbærpapir er jo som lavet hertil. Og det matcher så flot med de øvrige fine papirer. Flotte blomster igen.
    Og hvor er det nogle dejlige billeder af Maria.
    Hav en dejlig dag - i dette skønne vejr.

    SvarSlet
  2. kommer helt i sommer stemning det er bare super flot

    SvarSlet
  3. wow kæmpr lækkert layout, sikke flotte detaljer og farver wooow siger jeg bare

    SvarSlet
  4. Ihh hvor blev det flot. Dejligt sommer-LO med jordær og en sød lille pige. Synes du har lavet en flot side efter skitsen. Og herligt at du har klippet lidt jordbær ud fra arket og brugt som pynt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et dejligt sommerligt LO. Man kan næsten smage friskplukkede jordbær. Superflotte farver.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et flot LO. Mange fine detaljer og herlige sommer billeder. Kh 10na

    SvarSlet
  7. Ih hvor er det fint med lækre lækre jordbær - jeg har ikke altid tålmodighed til at klippe i hånden. Men resulatet bliver jo supergodt!
    Flot opsætning og gode farver

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et superlækkert layout! Jeg kan lide det hele, opsætningen, papiret, farverne og billederne!!!

    SvarSlet
  9. Hold da fast, Lissy, hvor er det et lækkert layout. Jordbærpapiret har bestemt været værd at vente på. Det hele passer bare så godt sammen og du har brugt skitsen rigtig godt.
    Du får "en dobbelt 5'er af mig" :-D

    SvarSlet
  10. wawww siger jeg bare, hvor er den dog bare super herlig, flot det hele, og en skøn model du der har

    knusss

    SvarSlet
  11. Hvor er det sødt, dejlige farver sød lille pige og fint sat op. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. Hold da op hvor er det flot layout :) Super,super flot.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  13. Wow sikke flot layout. Det hele passer så godt sammen.

    SvarSlet
  14. En riktig lekker LO, og en vakker jordbærpike!

    SvarSlet
  15. Till de underbara korten förstår jag att du ville ha jordgubbspapper, läcker LO.
    Ha en bra kväll...

    SvarSlet
  16. Så herlig layout ! Fikk skikkelig sommerfølelse jeg nå!
    Skikkelig flott pyntet også så herlig bilde hun lille :)

    SvarSlet
  17. nei va er den deilig , nydelige detaljer å fantastiske bilder , lekkert sammensatt Knus

    SvarSlet
  18. Sååå pen layout. Liker virkelig designen og alle detaljene er jo så lekre!!
    Jeg BEHÖVER ett sånt jordbär-papir!!...
    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  19. Sånn en frisk og deilig sommerLO og så utrolig flott det ble med de jordbærene der! Lekkert Lissy.
    Flotte bilder og stilig oppsett.

    Klem

    SvarSlet
  20. Så lækkert et Lo : ) vild med de små bær, og jorbær mums sol og sommer ligesom dit Lo : )

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy