søndag den 6. marts 2011

Scrap i det jyske

Som sagt var jeg til scrap i det jyske igår. En dejlig dag med masser af hygge, samvær med medscrappere og masser af god mad. Og så var det dejligt også, at mødes med nogle af jer, som er så søde at kommentere på min blog. Der var nok flere af jer, end jeg snakkede med, men I er jo ikke lige  nemme at kende:-)

Her er et par kort jeg fik lavet ved make and takes bordet... man skulle godt nok være hurtigt, hvis man skulle nå at ha' en plads, men jeg nåede da tre.



Ved dette  kort var det Pia fra  Kreative Fornemmelser, der viste os noget af det nye fra Hero Arts




Her var det  Karina fra Hobbyboden  der viste en ny sommerfugle punch og en swirll die. Det er et stort og en lille kort der er samlet med sløjfe



Her var det også Karina, der viste os hvordan vi embossede og sprayede et par blomster med color wash.




Da jeg endelig sidst på eftermiddagen fik tid at sidde på den stol, jeg havde betalt for, skulle jeg lige prøve mine nye indkøb fra Kreative Fornemmelser 

Tak for søde kommentarer og kan I alle ha en dejlig søndag


Lissy

18 kommentarer:

  1. ja det var en rigtig god dag i Ejsing igår! :)..og træls vi ikke lige løb over hinanden, ville rigtig gerne ha' hilst på dig. :)
    Hvor er det nogen skønne kort - og dejligt at få prøvet lidt nyt

    SvarSlet
  2. Sikke flittig du har været. Flotte kort du har fået lavet - og da især det sidste. Den blomst er godtnok flot! Jeg er sikker på jeg INTET får lavet til convention i Middelfart - hihi. Men hyggeligt er det nu uanset. Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  3. super flotte kort, er vild med den blomst og de farver du har brugt

    SvarSlet
  4. hold da helt op, sikke meget flot du har fået lavet Lissy¨

    rigtig god dag
    knusss

    SvarSlet
  5. Wauw, smukke kort du fik lavet. Jeg kan godt lide dit mix af papirer og stempler.
    God søndag, som du sikkert skal bruge på lidt af dit nye legetøj.

    SvarSlet
  6. Super flotte kort, ja jeg fik desværre ikk plads til make and take, men det var jo med at være hurtig :)

    SvarSlet
  7. Skønne kort, du har fået lavet : )

    Især det nederste er jeg helt vild med

    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  8. Hvor er det nogle smukke kort du fik lavet. Skønt at se at du også fik lavet lidt på selve dagen og nåede at sidde på stolen ligefrem :) Jeg glæder mig til at høre hvad du købte på onsdag :)

    SvarSlet
  9. Wauw nogle flotte kort, også jeg er specielt vild med det nederste...

    Sjovt nok har jeg tit kigget på de store blomsterstempler hos Pia, men har aldrig rigtig kunnet se ideen i dem! Det tror jeg da ´nok lige, jeg kan nu :-)

    SvarSlet
  10. Også tak for sidst fra mig, det var en super dejlig dag! Rigtig smukke kort du har lavet, ja der var godt nok run på Pias workshops, men så var det jo godt at i var et par stykker det nåede det...så vi andre også kunne blive inspireret :)) Vi ses onsdag til endnu mere scrap ;)

    SvarSlet
  11. Kære Lissy.
    Skønne kort - og dejligt at høre, at du har haft en skøn dag!
    Knus Engel..

    SvarSlet
  12. Sikke en masse skønne kort du trods alt fik lavet - og så selvom de fleste ikke foregik på din egen plads... ;O)

    Ærgerligt man bor så langt væk fra det jyske - men nu er det jo snart os sjællænderes tur til at lege lidt også...

    SvarSlet
  13. Det lyder som en fantastisk dag og sikken nogle flotte kort

    SvarSlet
  14. Utroligt så mange flotte kort du har nået at lave. For der er garanteret også blevet snakket, hygget og shoppet ! Godt du har haft en dejlig dag.
    De blomsterkort er bare såååå flotte. Dejlige stempler du har fået dig.

    SvarSlet
  15. Så mange flotte kort du har laget her Lissy. Og så mange ulike og. Helt klart ikke min stil, men jeg beundrer de veldig alikevel for jeg kan ikke scrappe så C&S for alt i verden.

    Klem Renate

    SvarSlet
  16. det er nogle rigtig søde kort, dejligt når man kan få lov at prøve tingene inden man køber dem

    SvarSlet
  17. Hyggeligt at se dig irl :o) Sikke alle de lækre ting forhandlerne havde med og jeg glæder mig til at se hvad du får krearet med dine nye scrap sager. Super flotte kort du fik lavet, er især vild med det blå/beige kort. God mandag til dig.

    SvarSlet
  18. Lækre lækre kort! Det lyder da som en dejlig dag med den helt rigtige kombination af kortproduktion, hygge og shopping!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy