mandag den 21. marts 2011

en farlig heks


Dette Lo er lavet til en udfordring på scrapsisters, hvor det er en skitse, man skal bruge. Baggrunds papiret er Lost & Found fra MME og mønster papirerne er Serendipity fra Paper Loft. Blomsterne er lavet med min nye die fra Tim Holtz, lige så den øverste swirl. Swirlen, der sidder ved blomsterne, er en die fra Hobbyboden, der hedder Corner Scroll. Jeg er ikke helt tilfreds med foto kvaliteten... kan være jeg tager et nyt billed i morgen

Jeg ønsker jer alle en god dag i morgen... ser ud til at det bliver et rigtigt flot solskinsvejr (selvfølgelig, når det nu er min fødselsdag i morgen :-) ). Tak for alle søde kommentarer... det er så dejligt


Lissy



21 kommentarer:

  1. det er et rigtig flot lo du har lavet, kan godt lide farvekombinationen

    SvarSlet
  2. Lækkert layout - lige min stil :o)

    Teksten "En farlig heks" , hvilke bogstaver er det du har brugt der?

    SvarSlet
  3. Hvor er det super flot dit lo :)

    wii der er nok en der fylder år - selvfølgelig bliver der dejligt vejr, og håber du får en skøn dag

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke, for det jo idag du fylder år... så skal solen da skinne..

    Super lækkert LO du har lavet med en masse fine detaljer... For mig er det svært at se fotoet, andet end det et skønt billede...

    Håber du får en fantastisk dag og tak for dine altid søde kommentar...

    Jayne

    SvarSlet
  5. Hvor er det er skønt LO, både i opsætning og helt igennem gennemført i farver. Og dejlig unge ; )

    Tillykke med i går.

    SvarSlet
  6. Söt häxa och fin LO. Grattis lite sent oxå.
    Ha en bra dag...........

    SvarSlet
  7. Lækkert LO. Selvom motivet er en farlig heks - hihi. Det er superflot pyntet - og jeg vil også gerne høre hvilke bogstaver det er du har brugt til ordet heks. Hav en herlig uge - og selvfølgelig en fantastisk Fødselsdag (i dag?) Ihvertfald Tillykke med den.

    SvarSlet
  8. super lækkert layout wooow

    SvarSlet
  9. REtt kjempe lekker , så vakkre detaljer å farger til bilde , min favorittserie med papirer fra mme , ha en deilig aften

    SvarSlet
  10. Wow.. Såååå flott LO! Masse flotte detaljer som er i skjønn harmoni!

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlet
  11. Nydleig LO lissy og ett flott bilde av den skumle søte lille heksen.
    Lekre farger og nydelig pynt.
    Klem

    SvarSlet
  12. Flott LO, og søt heks! :)
    Gratulerer med fødselsdagen din igår!
    Ha en super dag!

    SvarSlet
  13. Et stort tillykke med fødselsdagen i går. Håber at du havde en god dag.

    Det er et smukt layout og hvor passer farver og mønsterpapir perfekt til billedet. Det ser godt ud med glimmerkanten.

    SvarSlet
  14. Ups, det havde jeg ikke lige set. Så STORT TILLYKKE med igår. Du havde da rigtig fint vejr...hvad det så end betyder ????? hihi.

    Og igen et superflot layout. Skønt foto, og så omgivet af det smukke papir. Alle de forskellige swirls er bare brugt så flot sammen.
    I hvert tilfælde et flot layout i de farver der er her, så måske skal du slet ikke fotografere om !

    SvarSlet
  15. Hvor er det et smukt Lo... fedt med glimmerkanten og nogle smukke blomster du har lavet..

    Tillykke med i går.. her i Kbh var det ihvertfald super vejr !!

    SvarSlet
  16. Nøjjj hvor er det et smukt LO. Perfekt valg af materialer til det herlige billede. Den TH die er vist en jeg er nødt til at have, tror jeg, for blomsterne er super flotte.
    Tillykke med fødselsdagen, bedre sent end aldrig :-D

    SvarSlet
  17. Et stort forsinket tillykke med fødselsdagen herfra! Og vejret var med dig :-)
    Det er et skønt LO med masser af dejlige detaljer! Og dejligt billede af en lille dejlig - undskyld: farlig - heks!

    SvarSlet
  18. Super flot LO og der er virkelig harmoni over designet. Papiret er min top-favorit serie, så lækkert

    SvarSlet
  19. Skjønn LO av en herlig heks! Likte godt fargene her, skikkelig spennende! Fine blomster, virkelig tålmodighetsarbeid å lage dem selv!

    SvarSlet
  20. Lækkert layout, god brug af papiret.

    SvarSlet
  21. 1 uges forsinket men velment TIL LYKKE og tak fordi du kunne få hul på skyerne så vi kan få sol og forår. FINT LO - og skøn lille pyntedukke du der har dig.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy